Vasaros kelionių pikas: kaip išsaugoti padangas sveikas ir dar sutaupyti degalų?

Vasara Europoje – atostogų metas, kada keliaujame nuo birželio iki pat rugsėjo pabaigos. Automobilių padangoms tai laikotarpis, kada prasideda tikras darbymetis.
Atlikti bandymai atskleidžia ypač pablogėjusias padangos sukibimo savybes ant sniego ir ledo dangos, jau esant 4mm protektoriaus gyliui.
Atlikti bandymai atskleidžia ypač pablogėjusias padangos sukibimo savybes ant sniego ir ledo dangos, jau esant 4mm protektoriaus gyliui.

Ir jei nenorite, kad jūsų išvyką sugadintų netikėtas padangų gedimas, prieš keliaudami įsitikinkite, kad automobilio padangos yra parengtos būsimiems iššūkiams. O padangų gamintojas „Continental“ perspėja, kad tolimos ir daug valandų trunkančios kelionės dideliu greičiu ir per mažu slėgiu pripūstos padangos dils kur kas greičiau, taip pat toks automobilis naudos daugiau degalų, todėl vairuotojai turi reguliariai tikrinti padangų slėgį.

Jį reikia patikrinti ir prieš laukiančią kelionę, taip pat apžiūrėti protektoriaus gylį ir tokius galimus padangos pažeidimus, kaip įpjovos, gumbai, netolygūs nudilimai, taip pat įsmigę vinys, varžtai, protektoriaus grioveliuose įstrigę akmenys. Lygiai tokią pačią kruopščią apžiūrą vairuotojai turėtų atlikti ir prieš išvažiuodami nuomotu automobiliu.

Įprastai atostogauti vykstama gerokai sunkesniu, daiktų prikrautu automobiliu, tad ir padangų slėgis turi būti pritaikytas didesniam mašinos svoriui.

Šią svarbią informaciją rasite automobilio instrukcijoje, degalų bako dangtelio viduje esančioje etiketėje, ant durelių statramsčio arba priekinėje dėtuvėje, kur nurodyta kokiu slėgiu turi būti pripūstos tuščio arba automobilio su kroviniu ir keleiviais padangos. O tikrindami slėgį vairuotojai gali įvertinti ar padangų protektorius vis dar yra pakankamai gilus.

Protektoriaus gylis

Minimalus protektoriaus gylis Europos Sąjungos šalyse yra 1,6 milimetro, bet specialistai rekomenduoja padangas keisti, kai jis sumažėja iki 3 milimetrų. Taip pat reikia apžiūrėti ar nepažeisti protektoriaus blokeliai, ar nėra iškilimų šoninėse sienelėse, ar padangose neįstrigę vinys, varžtai ar kiti metaliniai daiktai.

Pučiant padangas taip pat svarbu nepamiršti ir atsarginio rato, kurio gali prisireikti kelyje. Žinoma, visus šiuos darbus gali atlikti ir automobilių dirbtuvių ar padangų serviso darbuotojai, jei pats tam neturite laiko ar negalite įvertinti padangų tinkamumo naudoti. O pasinaudoję šiais patarimais, vairuotojai galės saugiai leistis į vasaros atostogas, žinodami, kad jų padangos yra paruoštos kelionei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų