Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Via Baltica“ ruožo rekonstravimo darbai: numatomi laikini eismo pokyčiai

Pagreitį įgauna 2022 m. pabaigoje pradėta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 72,50 iki 79,00 km rekonstrukcija. Baigus rekonstrukciją bus įrengtas 4 eismų juostų magistralinis kelias (AM kategorijos) su jungiamaisiais keliais bei kita infrastruktūra, atitinkančia tarptautinius standartus.
Andriaus Repšio nuotr./Greitoji žiedinė sankryža magistralėje „Via Baltica“
Andriaus Repšio nuotr./Greitoji žiedinė sankryža magistralėje „Via Baltica“

Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 75,07 km ir valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2620 Gulbiniškiai–Valavičiai sankirtoje šiuo metu įgyvendinami skirtingų lygių sankryžos įrengimo darbai. Dviejų lygių sankryža padės atskirti tranzitinį transporto srautą nuo vietinio, kuris bus nukreipiamas jungiamaisiais keliais. Tokiu būdu bus užtikrintas patogus ir svarbiausia – saugus susiekimas visiems eismo dalyviams.

Nuo ketvirtadienio laikinai stabdomas eismas

AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad vykdant sankryžos įrengimo darbus, nuo šio ketvirtadienio (04.27) vakaro 22.00 val. iki penktadienio (04.28) ryto 6.00 val. bus laikinai stabdomas eismas. Atkreipiame dėmesį, kad eismas, reguliuotojų pagalba, bus stabdomas intervalais iki 20 min. (kol bus montuojamos sijos), eismą vėl leidžiant tarp sijų kėlimų. Atsiprašome už laikinus nepatogumus ir vairuotojų prašome būti atidžiais, stebėti ženklus.

„Via Baltica – viena pagrindinių mūsų šalies susisiekimo arterijų. Šiuo keliu kasdien juda milžiniškas transporto srautas, juo gabenama daugiausia krovinių. Tai strateginiu ir ekonominiu požiūriu reikšminga jungtis Lietuvos ir tarptautiniam susisiekimui, todėl šio kelio modernizavimas šiuo metu mums yra vienas svarbiausių prioritetinių darbų, siekiant dabartinį kelią transformuoti į modernią, saugią, šiuolaikinius kriterijus atitinkančią automagistralę“,– akcentuoja AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Kada baigs šešių kilometrų rekonstrukciją

Įgyvendinant projektą, šiame ruože taip pat bus įrengtas pirmasis „žaliasis tiltas“ Lietuvoje, skirtas gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, dviejų lygių sankirta, jungiamieji keliai ir kiti kelių elementai. II-ojo „Via Baltica“ ruožo statybos darbus planuojama baigti šių metų rudenį.

Nuo šių metų pradžios vykdomas ir magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) III ruožo nuo 79,00 iki 85,00 km rekonstravimas. Darbus šiame 6 km ruože taip pat planuojama baigti šių metų rudenį.

Šiuo metu vyksta A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai I-ojo ruožo nuo 56,83 km iki 72,50 km. rangos darbų viešojo pirkimo procedūros. Ketvirtojo šios magistralės ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų viešąjį pirkimą taip pat planuojama inicijuoti šiais metais.
Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga numatyta iki 2024 m. pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos