Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Vieša paslaptis: ko techninės apžiūros metu jūsų automobiliui negali daryti kontrolieriai, nors įtaria defektą?

Kaimyninėse šalyse nuskambėjo atvejai, kai techninės apžiūros metu kontrolieriai, įtardami paslėptus kėbulo defektus, pradūrė skyles užklijuotose ertmėse. Sunerimę skaitytojai klausia: o ar Lietuvoje TA kontrolieriai gali „badyti“ automobilio kėbulą, jei įtaria paslėptą defektą?
Centrinis „Tuvlita“ Vilniaus skyrius
Centrinis „Tuvlita“ Vilniaus skyrius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pavyzdžiui Latvijoje nuskambėjo atvejis, kai techninės apžiūros metu darbuotojai, tikrindami automobilio kėbulo būklę, įtardami užmaskuotas skyles kėbule, praardė kosmetinę apdailą.

„Kiekvieną kartą apžiūros metu tikrintojai apgadina mano automobilį, praardo skyles kėbule, slenksčiuose, vėliau turiu juos vėl užtaisyti“, – rašo TVNET skaitytojas.

Todėl iškilo klausimas, ar tokie kontrolierių veiksmai teisėti – ir Lietuvoje, ir Latvijoje.

Asociacijos „Transeksta“, vienijančios TA atliekančias įmones, atstovas viešiesiems ryšiams Renaldas Gabartas nenustebo, išgirdęs tokį klausimą.

„Dažniausiai tokie klausimai kyla vairuotojams, kurie į beviltiškai sukirmijusias automobilio konstrukcijas prikiša skudurų ir užteplioja bituminiais preparatais, bandydami užmaskuoti problemą“, – sako specialistas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi