Gyventojai apstulbę – juk šalnų dar nebuvo, kodėl kontaktinis tinklas apšalo esant žemai, bet vis dar teigiamai oro temperatūrai?
UAB „Vilniaus viešasis transportas” pripažįsta, kad tokia situacija iš tiesų nutiko praeitą savaitę. Kaip pažymi bendrovės atstovai, ne visada kontaktinis tinklas apšąla tik tada, kai lauke vyrauja minusinė oro temperatūra. Įtakos tam gali turėti keli kiti aspektai.
„Nėra būtina minusinė temperatūra, kad apšaltų kontaktinis tinklas. Jis gali apšalti ir esant aukštai santykinei oro drėgmei bei žemai, bet net ne minusinei oro temperatūrai. Taip atsitiko ir praėjusią savaitę. Esame identifikavę pagrindines Vilniaus miesto vietas, kuriose yra didžiausias apšalimo rizika. Siekiant ją sumažinti, šaltuoju metų laiku naktimis tose gatvėse specialia transporto priemone yra pravažiuojama ir kontaktinio tinklo laidai sudrėkinami specialiu neužšąlančiu skysčiu”, – sako Gintarė Žalytė-Štarienė, UAB „Vilniaus viešasis transportas” Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Būtent todėl yra svarbi investicija į autonominius troleibusus, kurie gali nuvažiuoti 20 km be kontaktinio tinklo. Tokiu būdu yra išvengiama viešojo transporto vėlavimo atvejų, nes troleibusai tiesiog nuleidžia ūsus ir važiuoja be jų toje vietoje, kur kontaktinis tinklas yra užšalęs.
Primename, kad „Vilniaus viešasis transportas“ paskelbė pirkimą 73-ims naujiems troleibusams įsigyti. Šis konkursas – įmonės valdomo troleibusų parko atnaujinimo projekto tęsinys. Sutartį su laimėtoju planuojama pasirašyti kitų metų I ketvirtį.