Ties žiedine sankryža numatomas dešinysis posūkis iš Verkių gatvės į Žirmūnų gatvę aplenkiant įvažiavimą į žiedinę sankryžą.
„Siekiant, kad viešasis transportas gebėtų pravažiuoti be didesnių kliūčių, lokaliai, ties gatvės ašies horizontaliąja kreive gatvės važiuojamoji dalis būtų praplatinama iki 7,0 m pločio.
Projektiniai sprendiniai ties Verkių–Žirmūnų gatvių sankryža (šalia autobusų parko) būtų sujungiami su anksčiau parengto gretimo projekto „Žirmūnų g. sankryžos su jungiamuoju keliu, jungiamojo kelio nuo Žirmūnų g. iki Verkių ir Verkių g. nuo sankryžos su jungiamuoju keliu iki Žvalgų g., Vilniaus m., rekonstravimo projektas“ sprendiniais. Ties šiuo metu statomu daugiabučių kompleksu, adresu Verkių g. 39, numatomos bendro naudojimo automobilių stovėjimo vietos su vienpusiu pravažiavimu, želdinių zonomis“, – apie planuojamą gatvės rekonstrukciją rašoma projektiniuose pasiūlymuose.
Projekto techniniai parametrai
Planuojamų objektų adresas – Verkių (atkarpa tarp Žirmūnų g. ir Kareivių g.) gatvė, Žirmūnai;
Verkių gatvės atkarpa – 464 m:
Gatvės kategorija – C;
Eismo juostų kiekis – 2-3 vnt.;
Dviračių tako atkarpa Verkių gatvėje – 489 m:
Tako kategorija – F kategorija;
Dviračio eismo juostų kiekis – 2 vnt.;
Dviračių tako plotis – 2,50 m;
Pėsčiųjų tako atkarpa Verkių gatvėje – 471 m:
Tako kategorija – F kategorija;
Pėsčiųjų tako plotis – 2,25 m;
Tako eismo juostų kiekis – 3 vnt.;
Tako eismo juostos plotis – 0,75 m;
Statytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
Projektinius siūlymus ruošė UAB „Via projecta“, projekto vadovas – Audrius Dudėnas.