Važiuojamoji gatvės dalis bus išplatinta nuo dviejų iki keturių juostų – tai padės sumažinti kelyje nuolat susidarančias automobilių spūstis bei avaringumą. Taip pat bus nutiestas dvipusis dviračių takas.
Dėl paruošiamųjų darbų nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos greitis ribojamas iki 50 km/val., nuo Rudausių Sodų 7-osios gatvės eismas bus nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą.
Artimiausiu metu bus ruošiamasi Kairėnų gatvės ir Nemenčinės plento sankryžos pertvarkymui iš nelygiareikšmės nereguliuojamos į šviesoforu reguliuojamą sankryžą.
Tvarkant šią plento dalį nuo balandžio 15 d. iki rugpjūčio mėn. automobilių eismas bus nukreiptas į priešpriešinę eismo juostą. Dešinėje plento pusėje (žvelgiant nuo miesto centro pusės) esantis pėsčiųjų ir dviračių takas uždarytas ir eismas nukreiptas į kairiąją plento pusę.
Laikinai bus perkeltos ir „Veržuvos“ viešojo transporto stotelės iš abiejų plento pusių.
Nemenčinės plentas – pagrindinis išvažiavimas iš Vilniaus Nemenčinės, Švenčionių kryptimi. Kadangi dalis plento yra tik dviejų juostų, o eismas – intensyvus, ypač savaitgaliais, kelyje nuolat susidaro ilgos automobilių kolonos ir spūstys, įvyksta nemažai avarijų. Buvusiuose kolektyviniuose soduose prie Kairėnų, Gvazdikų Sodų gatvių atsikelia naujakuriai, todėl perspektyvoje eismas tik intensyvės. Pertvarkius sankryžas ir praplatinus plentą iki keturių kelio pralaidumas padidės ir taip bus išvengiama automobilių spūsčių, kelias taps saugesnis.
Atnaujinamame Nemenčinės plente numatoma įrengti penkias šviesoforais reguliuojamas sankryžas ties Kairėnų, Balžio, Lakštingalos sodų, Antavilių, Antavilių Sodų 1-ąją gatvėmis. Ties Balžio gatve sankryža bus žiedinė. Ties Karačiūnų gatve bus įrengtas šviesoforas pėstiesiems. Ties Kairėnų, Karačiūnų ir Laurų gatvėmis bus įrengtos triukšmą slopinančios sienutės.
Plentas driekiasi per miškingą vietovę, todėl ruošiantis rekonstrukcijai nuo balandžio 15 d. rangovas šalins nesaugotinus medžius, kurie patenka į inžinerinių tinklų apsaugos zonas. Siekiant išplatinti plentą ir padaryti jį saugesnį bei keturių juostų teks šalinti ir daugiau medžių. Šie darbai vyks balandžio antroje pusėje.
Plento rekonstrukciją planuojama užbaigti 2026 metų pirmąjį pusmetį. Darbai kainuos apie 26,18 mln. Eur. iš Savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.