„Vinted“ priklauso tokiu pačiu pavadinimu veikiančios drabužių ir aksesuarų prekybos ir mainų platformos. Naudodami „Android“ ir „iOS“ įrenginiams skirtas programėlės bei tinklalapį „Vinted“ nariai prekiauja ir aktyviai bendrauja tarpusavyje. Kai kuriose rinkose įmonė plečia asortimentą įtraukdama interjero dekoravimui skirtų prekių – ji siekia tapti pirmu vartotojų pasirinkimu renkantis daiktus asmeniniam ir namų stiliui.
Nauja investicija padidino nuo 2013 m. „Vinted“ pritraukto rizikos kapitalo sumą iki 50 milijonų eurų. Įmonė žada panaudoti naujus finansinius išteklius plėtrai už Europos ir JAV ribų. Didindama savo inovatyvių prekybos ir mainų platformų narių skaičių ji ir toliau skatins atsakingą vartojimą.
„Hubert Burda Media“ įmonių grupė yra idealus partneris mūsų tarptautiniam augimui”, – sakė Justas Janauskas, „Vinted“ vadovas. „Burda“ gyvenimo būdo žiniasklaidos ir virtualių bendruomenių auginimo patirtis taps stipriu pagrindu naujam mūsų plėtros etapui, kurį pradėsime 2016 metais.“
„Vinted“ turi išskirtinai aktyvią bendruomenę. Nariai vidutiniškai praleidžia 45 minutes per dieną naudodamiesi „Vinted“ mobiliosiomis programėlėmis ir tinklalapiais. Šis aukštas įsitraukimo rodiklis pelnė įmonei partnerystę su „Facebook“. 2014 m. balandį socialinis tinklas pristatė savo reklamos mobiliosiose programėlėse paslaugą, vienu iš trijų pirmųjų partnerių pasirinkdamas Lietuvos startuolį.
„Vinted“ verslo modelis yra lengvai replikuojamas ir veiks praktiškai bet kurioje šalyje“, – sakė Martin Weiss, „Hubert Burda Media“ įmonių grupės vykdomasis direktorius. „Esame tikri, kad „Vinted“ bus naudingi mūsų skaitmeninės žiniasklaidos kanalai ir patirtis tarptautinėje žiniasklaidos rinkoje.“
Kaip ir kiti dalijimosi ekonomikos startuoliai, „Vinted“ suteikia savo platformos nariams galimybę užsidirbti iš jiems priklausančių daiktų, arba sutaupyti perkant naujus. 11 milijonų „Vinted“ narių 8 šalyse apsipirkdami gali rinktis iš 20 milijonų platformoje parduodamų daiktų. Kasmet „Vinted“ nariai parduoda daiktų už daugiau nei 100 milijonų eurų.
Nuo pat pirmos mūsų investicijos 2013 metais, „Vinted“ demonstruoja stiprų augimą ir žengia į naujas šalis. Šių metų investicija leis įmonei paspartinti plėtrą ir tapti tikra globalios rinkos lydere, – komentavo Michiel Kotting, partneris iš Londono „Accel“ fondo.
„Nuo pat pirmos mūsų investicijos 2013 metais, „Vinted“ demonstruoja stiprų augimą ir žengia į naujas šalis. Šių metų investicija leis įmonei paspartinti plėtrą ir tapti tikra globalios rinkos lydere“, – komentavo Michiel Kotting, partneris iš Londono „Accel“ fondo.
„Insight Venture Partners“ ypač džiaugiasi partneryste su „Burda“ – tai sukuria puikią galimybę pasiekti Vokietijos rinką per stiprius vietos prekių ženklus bei didinti „Vinted“ žinomumą tarptautinėje rinkoje“, – sakė Bradley Twohig, „Insight Venture Partners“ atstovas.
„Vinted“ siekia paskatinti resursų tausojimą mados industrijoje plėsdama savo sąmoningo vartojimo bendruomenę. Įmonės misija yra siekti, kad dėvėti drabužiai taptų pirmu pasirinkimu visame pasaulyje. Šiuo metu ji yra pilnai pasiruošusi kurti naujas bendruomenes ir padėti joms keisti pirkimo ir vartojimo įpročius.