Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Fullreach“ pritraukė 250 tūkst. eurų darbui su JAV startuoliais

Dalyvaujant startuolių akseleratoriui – fondui „Katalista Ventures“, daugiausia investicijų įmonė sulaukė iš JAV rizikos kapitalo fondo „Launchpad Capital“, veikiančio San Franciske.
„Fullreach“ komanda
„Fullreach“ komanda / „Fullreach“ nuotr.

Pasak Algimanto Padegimo, „Fullreach“ bendraįkūrėjo ir rinkodaros direktoriaus, pagrindiniai įmonės klientai bus JAV įsikūrę finansų ir draudimo technologijų (Fintech ir Insurtech) startuoliai. „Veikiame tarsi papildomas startuolių rinkodaros departamentas, padedantis mūsų klientams augti, ypač ankstyvosiose plėtros stadijose“, – sako A.Padegimas.

Pritrauktas investicijas įmonė skirs plėtoti „Fullreach“ platformai bei suformuoti IT ir rinkodaros specialistų komandą.

JAV startuoliai vegetuoja skaitmeninių milžinų šešėlyje – įžvelgė nišą verslui augti

„Matome gerą verslo nišą augti JAV dirbant kartu su vietos startuolių segmentu, kurie jaučiasi užgožti JAV rinkos milžinų komunikacijos srauto. JAV skaitmeninės rinkodaros rinka yra itin konkurencinga. Į skaitmeninę erdvę orientuotos įmonės išleidžia milijardus dolerių klientams pritraukti – pavyzdžiui, 2019 m. vien tik „Amazon“ reklamai internete išleido 7 mlrd. dolerių. Vidutiniškai tokios įmonės išleidžia 15 proc. savo biudžeto rinkodarai, tuo tarpu pradinės stadijos JAV startuoliams, kuriantiems naujus produktus, kyla dar daugiau sunkumų varžantis dėl klientų dėmesio – jiems klientų pritraukimui tenka išleisti ir daugiau nei pusę savo disponuojamų lėšų“, – teigia A.Padegimas.

Pasak A.Padegimo, startuolių rinkodarą apsunkina ir globalūs faktoriai - „Google“ ir kiti tradiciniai skaitmeninės rinkodaros kanalai tampa vis labiau migloti ir nesuprantami reklamos pirkėjams, turintiems ribotus resursus. „Įmonės susiduria su iššūkiais norėdamos pasiekti potencialius klientus – nors išleidžia Lietuvos mastais reikšmingas sumas, šios lėšos dažnai panaudojamos neefektyviai, o vartotojai yra bombarduojami jiems neaktualiomis reklaminėmis žinutėmis. Norime pakeisti šį požiūrį ir suteikti startuoliams efektyvesnį būdą augti ir pasiekti jiems reikalingą tikslinę auditoriją“, – teigia A.Padegimas.

Kiekvienas darbuotojas taps bendrovės akcininku

„Šiuo metu „Fullreach“ vykdome aktyvią darbuotojų paiešką Lietuvoje. Tiesioginis darbas JAV rinkoje tėra vienas iš privalumų, siūlomų naujiems komandos nariams – išsiskiriame Lietuvos IT ir rinkodaros sektoriuje tuo, kad kiekvienas darbuotojas tampa ir įmonės akcininku. Geriausius rezultatus žmonės pasiekia, kai yra aktyviai įsitraukę į verslą, kuris kuria vertę ne tik vadovams, bet ir patiems darbuotojams. Dėl to siekiame, kad visa „Fullreach“ komanda prisidėtų prie įmonės valdymo, jaustųsi jos savininkais. Siūlome akcijas visiems darbuotojams, nepaisant jų pozicijos,“ – teigia Tadas Čekavičius, „Fullreach“ bendraįkūrėjas ir direktorius.

Pasak Manto Urniežos, „Fullreach” direktoriaus technologijoms, šiuo metu įmonė labiausiai ieško IT ir skaitmeninės rinkodaros specialistų su įvairiais įgūdžiais – nuo programuotojų, duomenų analitikų ir saugumo specialistų iki konversijų optimizavimo ir el. laiškų rinkodaros ekspertų. „Siekiame suburti profesionalus, kuriems būtų įdomu kurti įmonės verslo platformą, paremtą ižvalgomis iš duomenų, nuo pačios pradinės stadijos. Greitai augti ir tobulėti, kad kuo greičiau galėtume teikti visavertes paslaugas JAV rinkai”, - sako M.Urnieža.

„Fullreach“ bendraįkūrėjai – T.Čekavičius, A.Padegimas, M.Urnieža

Pagrindiniai „Fullreach“ įkūrėjai yra sukaupę įvairiapusės patirties versle. Įmonės direktorius Tadas Čekavičius yra vadovavęs vienam pirmųjų maisto pristatymo startuolių Baltijos šalyse ir pavežėjimo paslaugų platformos „Bolt“ plėtrai Lietuvoje. Direktorius technologijoms Mantas Urnieža devynerius metus dirbo vienoje didžiausių šalies programinės įrangos kūrimo įmonių „NFQ“ ir prisidėjo prie „Lemoncat“, „B2B Food Group“ ir kitų įmonių technologijų vystymo. Rinkodaros direktorius Algimantas Padegimas skaitmeninės į pardavimus orientuotos rinkodaros patirtį bei Fintech sektoriaus plėtrą sukaupė dirbdamas bankų ir alternatyviųjų finansuotojų sektoriuose.

„Launchpad Capital“ padės įsitvirtinti JAV rinkoje

Startuolis „Fullreach“ yra pirmoji JAV rizikos kapitalo fondo „Launchpad Capital“ inkubacinė investicija Europoje. Veiklą Europoje 2021 m. balandį pradėjęs fondas starto vieta Europos Sąjungoje pasirinko Lietuvą.

„Fullreach“ komanda yra veiklūs ir ambicingi profesionalai, turintys visas savybes, kurių reikia efektyviai plėtoti startuolių rinkodarą, įskaitant ir tuos startuolius, į kuriuos mūsų fondas jau yra investavęs Jungtinėse Valstijose. Suteiksime „Fullreach“ plačią prieigą prie JAV verslo profesionalų tinklo, tokiu būdu padėdami įmonei tapti rimtu žaidėju ir įsitvirtinti itin konkurencingoje rinkoje,“ – sako „Launchpad Capital“ fondo įkūrėjas Ryanas Gilbertas.

R.Gilbertas yra patyręs finansinių technologijų verslininkas bei tokių rinkos lyderių kaip „Square“ ir „Eventbrite“ pradinis investuotojas ir patarėjas. Lietuvoje „Launchpad Capital“ atstovauja Dominykas Stankevičius, vienas iš „Fullreach“ bendraįkūrėjų.

Vilniuje įsikūręs į tvarumą orientuotų startuolių akseleratorius ir privataus kapitalo fondas „Katalista Ventures“ taip pat prisidėjo prie pirmojo investicijų raundo. „Tvarumas ir rinkodara dažnai yra supriešinami, bet naujos kartos skaitmeninės rinkodaros įrankiai gali sumažinti brukalų kiekį ir suteikti vartotojams visiškai naują naršymo internete patirtį. Tikime, kad „Fullreach“ kuriamus teigiamus pokyčius pajus ne tik įmonės, bet ir jų potencialūs klientai,“ – sako Aleksas Gibas, vienas iš fondo „Katalista Ventures“ bendraįkūrėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais