Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 12 28

2022-ieji nepašykštėjo iššūkių ir galimybių Klaipėdos uostui ir geležinkeliams

Dėl karo Ukrainoje bei kitų geopolitinių iššūkių sutrikusios logistikos grandinės šiemet paliko Lietuvą be dalies tranzitinių krovinių. Klaipėdos jūrų uostas ir „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) buvo priversti iš esmės peržiūrėti veiklos strategiją. Įmonės pakankamai greitai rado naujų logistikos maršrutų, nors prireiks laiko, kol jie prigis.
Klaipėdos uostas žiemą
Klaipėdos uostas žiemą / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Ilgą laiką krovinių tranzito tarp Rytų ir Vakarų jungiamąja grandimi buvusi Lietuva prasidėjus karui ir įsigaliojus įvairioms sankcijoms prarado šį statusą, o Klaipėdos uostas ir LTG prarado milijonus tonų krovinių, vežtų šia kryptimi.

Rodikliams sparčiai mažėjant uostininkai ir geležinkelininkai netruko rasti naujų alternatyvų kroviniams iš Rytų, kurie iš dalies kompensavo praradimus, o Lietuvą su kitomis valstybėmis sujungė naujais, anksčiau dar nebandytais maršrutais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas