2022 12 28

2022-ieji nepašykštėjo iššūkių ir galimybių Klaipėdos uostui ir geležinkeliams

Dėl karo Ukrainoje bei kitų geopolitinių iššūkių sutrikusios logistikos grandinės šiemet paliko Lietuvą be dalies tranzitinių krovinių. Klaipėdos jūrų uostas ir „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) buvo priversti iš esmės peržiūrėti veiklos strategiją. Įmonės pakankamai greitai rado naujų logistikos maršrutų, nors prireiks laiko, kol jie prigis.
Klaipėdos uostas žiemą
Klaipėdos uostas žiemą / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Ilgą laiką krovinių tranzito tarp Rytų ir Vakarų jungiamąja grandimi buvusi Lietuva prasidėjus karui ir įsigaliojus įvairioms sankcijoms prarado šį statusą, o Klaipėdos uostas ir LTG prarado milijonus tonų krovinių, vežtų šia kryptimi.

Rodikliams sparčiai mažėjant uostininkai ir geležinkelininkai netruko rasti naujų alternatyvų kroviniams iš Rytų, kurie iš dalies kompensavo praradimus, o Lietuvą su kitomis valstybėmis sujungė naujais, anksčiau dar nebandytais maršrutais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs