„Premjerai sutarė, kad „Rail Baltica“ turi būti plėtojama, bendra įmonė turi pradėti veikti, įtraukiant ir Vilnių. O vėliau, išanalizavus visas alternatyvas ir identifikavus optimalų Vilniaus prijungimą prie trasos, jei šiam klausimui reikės derybų su Europos Komisija, tada jos ir turės vykti, bet tai bus bendros įmonės klausimas, tikrai ne vien Lietuvos“, – dienraščiui „Verslo žinios“ teigė A.Šliupas.
Viceministras viliasi, kad Baltijos šalių premjerai pirmadienį Taline „Rail Baltica“ projektui suteikė politinį padrąsinimą.
Andrusas Ansipas pirmadienį Taline pakartojo, kad Vilniaus prijungimas prie „Rail Baltica“ yra Lietuvos ir EK derybų objektas.
„Kokia bus konkreti geležinkelio trasa – ar ji eis per Kauną, ar per Kauną ir Vilnių, ar nuo Kauno iki Vilniaus bus nutiesta atšaka, yra Lietuvos ir Europos Komisijos derybų objektas“, – teigė A.Ansipas.