„ACE Logistics“ teigimu, šis būdas yra greičiausias, norint gauti krovinius iš Kinijos geležinkeliu.
Įmonės Jūrų ir geležinkelio transporto padalinio vadovas Tomas Jankauskas sako, kad kroviniai bus gabenami du kartus per savaitę. Planuojama, kad ateityje šis traukinys atvyks per 8-9 dienas.
„Iš Kinijos krovinius geležinkeliu gabenti pradėjome prieš septynerius metus, bet anksčiau jie vykdavo per Lenkiją, o konteinerius su kroviniais Varšuvoje arba Lietuvos pasienyje perkraudavome į automobilines transporto priemones ir gabendavome į paskirstymo terminalą Vilniuje. Šis traukinys eliminuoja perkrovimo etapą, todėl taupo ir laiką, ir lėšas“, – pranešime sakė T.Jankauskas.
Pasak jo, su perkrovimu Lenkijoje įprastai kroviniai Vilnių pasiekdavo per dvi savaites.
Kroviniai gabenami taip vadinamuoju „naujuoju šilko keliu“, geležinkeliu jungiančiu Kiniją su Europa. Pilnų ir dalinių krovinių eksportą iš Kinijos įmonė vykdo per aštuonias pagrindines traukinių stotis.
Estijos logistikos ir transportavimo įmonių grupės „ACE Logistics Group“ Lietuvos padalinys „ACE Logistics“ krovinių vežimą geležinkeliais iš Kinijos pradėjo vykdyti 2013 metais, konsoliduotų krovinių gabenimo paslaugą įmonė teikia nuo 2014 metų.
„ACE Logistics“ apyvarta pernai didėjo 3 proc. iki 12,2 mln. eurų.