„Aeroflot“ atsisakė perimti bankrutuojančią „Transaero“

Antros pagal dydį Rusijos aviakompanijos „Transaero“ finansinė padėtis pasirodė esanti pernelyg sudėtinga, kad suveiktų principas „per didelis, kad žlugtų“. Praėjus mėnesiui po vyriausybės sprendimo „Transaero“ sanuoti ir įtraukti į „Aeroflot“ grupę, tapo aišku, jog pirmąją privačią šalyje skrydžių bendrovę geriau likviduoti nei gelbėti.
„Transaero“ lėktuvas Maskvos Domodedovo oro uoste
„Transaero“ lėktuvas Maskvos Domodedovo oro uoste / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Valstybės kontroliuojama „Aeroflot“ išplatino pranešimą apie jos direktorių sprendimą atsisakyti planų perimti „Transaero“ 75 proc. ir vieną akciją už simbolinę kainą – 1 rublį, o ekonominės plėtros ministras Aleksejus Uliukajevas pareiškė, jog vienintelis „Transaero“ likimas – bankrotas.

Tokią pat nuomonę išsakė ir transporto ministras Maksimas Sokolovas, pranešęs, jog „Transaero“ bankai atmetė siūlymus restruktūrizuoti bendrovės skolas, kurios siekia 67,5 mlrd. rublių. Visi skoliniai įsipareigojimai vertinami maždaug 250 mlrd. dolerių.

Nors per 100 lėktuvų turinti „Transaero“ formaliai tebeveikia – licencija neatšaukta, bendrovė sulaukė nurodymo stabdyti bilietų pardavimą, o jos keleivius aptarnauti Transporto ministerija pasiūlė kitoms didžiosioms šalies skrydžių bendrovėms, kurios veikiausiai ir pasidalins „Transaero“ turėtą rinkos dalį.

Bilietus į „Transaero“ skrydžius šiuo turi apie 650 tūkst. žmonių, už juos sumokėję apytikriai 10 mlrd. rublių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų