Pernai aviakompanija keleivių sulaukė 35,8 proc. daugiau nei ankstesniais metais – 4,536 mln., o tai reiškia, jog šiemet jų turėtų padaugėti bent 10,2 procento.
M.Gaussas pabrėžė, jog 2024-aisiais „Air Baltic“ turėtų viršyti ikipandeminių 2019-ųjų keleivių srauto lygį.
Jis pažymėjo, kad pernai „Air Baltic“, be reguliarių ir užsakomųjų skrydžių, panaudodama savo lėktuvų įgulas teikė keleivių pervežimo paslaugas kitoms aviakompanijoms, bet tokie keleiviai neįtraukiami į bendrovės statistinius duomenis.
Kita vertus, M.Gaussas pripažino, jog „Air Baltic“ buvo priversta nuomotis lėktuvus iš kitų aviakompanijų dėl variklių saviems orlaiviams trūkumo. Pernai dėl to buvo išnuomota 14 orlaivių. Jis teigė, kad taip nutiko dėl vėlavimo grąžinti variklius po techninio aptarnavimo.
„Air Baltic“ dabar turi 46 „Airbus A220“ lėktuvus, o iki šių metų pabaigos planuoja gauti dar keturis. Bendrovės vadovas priminė, kad aviakompanija užsakė daugiau A220 lėktuvų, kurie padidins jos lėktuvų parką iki šimto orlaivių.
„Air Baltic“ iš Vilniaus, Rygos, Talino ir Tamperės skraidina daugiau kaip 100 krypčių Europoje, Skandinavijoje, NVS ir Artimuosiuose Rytuose.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonė „Aircraft Leasing 1“.