„12 lietuvių pilotų, tarp kurių – ir viena moteris, yra visiškai pasirengę pilotuoti naująjį orlaivį, – pranešime spaudai cituojamas „Air Lituanica“ skrydžių departamento direktorius Edmundas Janušas. Pasak jo, vieną orlaivį pilotuoja 2 pilotai (kapitonas ir antrasis pilotas), keleivių salone dirba 2 skrydžių palydovės.
Tapti įgulos nariu nėra itin paprasta – kandidatams keliami aukšti reikalavimai: labai gera sveikata, puikus užsienio kalbų mokėjimas ir pan. Pilotams svarbiausias reikalavimas – patirtis. „Labiausiai patyręs „Air Lituanica“ lėktuvo pilotas skraido jau 42 metus“, – pabrėžia E.Janušas.
Nors svarbiausia įgulos funkcija yra skrydžio saugumo užtikrinimas, tačiau keleiviai labiausiai atkreipia dėmesį į skrydžių palydovių išvaizdą ir paslaugumą. „Labai svarbu, kad palydovės būtų malonios, paslaugios, tačiau dar svarbiau yra sugebėjimas greitai orientuotis įvairiose situacijose“, – pažymėjo „Air Lituanica“ skrydžių palydovų vadovė Jelena Darinceva.
Ji atkreipė dėmesį, jog nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad visų aviakompanijų skrydžio palydovių įvaizdžio detalės panašios, vis dėlto yra ir skirtumų: „Pagal „Air Lituanica“ reikalavimus, palydovių plaukai turi būti surišti į kuodelį, makiažas nepastebimas, tačiau lūpos – paraudonintos, – palydovių įvaizdžio subtilybes atskleidė J.Darinceva. – Matomose kūno vietose negalima turėti tatuiruočių, būtina apsiriboti kuklia juvelyrika, o aiškiai minutes ir valandas rodantis laikrodis yra ne tik stiliaus detalė, bet ir būtina darbo priemonė.“
Atsakingas komandinis įgulos darbas yra saugaus skrydžio užtikrinimo garantas ir aviakompanijos gero įvaizdžio dalis, tad „Air Lituanica“ tikslas yra suburti profesionalią skrydžių komandą.
Sekmadienį „Air Lituanica“ įgula su naujuoju orlaiviu „Embraer 175“ kils pirmam reisui į Briuselį, nuo rugsėjo 20 d. skraidys į Prahą, o nuo rugsėjo 21 d. – į Miuncheną. Be to, nuo rugsėjo 15 d. į Amsterdamą bendrovė skraidins ne vieną, bet du kartus per dieną, skrydžiai bus vykdomi ir ryte, ir vakare.
Šiuo metu „Air Lituanica“ tiesioginiais reguliariais maršrutais skraidina į Amsterdamą, Berlyną ir Briuselį. Iki 2015 m. „Air Lituanica“ skrydžių žemėlapį sudarys 13–16 maršrutų. Per metus planuojama pervežti po 500–600 tūkst. keleivių.