„Air Lituanica“ prognozių apie savo žlugimą nepaiso – skelbia apie dar daugiau skrydžių

Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ skelbia, kad nuo kovo skraidys dar dažniau. Todėl išplėtus pavasario tvarkaraštį, „Air Lituanica“ skrydžiuose keleiviams bus pasiūlyta 30 proc. daugiau vietų.
„Air Lituanica“ pristatė skrydžius į Berlyną
„Air Lituanica“ į Berlyną skraidys 5 kartus per savaitę / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nuo kovo 5 d. skrydžiai į Berlyną bus vykdomi 5 kartus per savaitę, prisideda papildomi skrydžiai trečiadieniais ir penktadieniais, o nuo kovo 17 d. – kasdien, išskyrus šeštadienį. Šiuo metu iš Vilniaus oro uosto į Vokietijos sostinę skraidinama keturis kartus per savaitę. 

Nuo kovo 13 d. Prahos maršruto skrydžių dažnis bus didinamas iki 5 kartų per savaitę. Skrydžiai bus vykdomi darbo dienomis. Nuo kovo 16 d. į Miuncheną bus galima skristi ir sekmadieniais, tad „Air Lituanica“ siūlys 4 skrydžius per savaitę. 

Skrydžiai į vieną didžiausių pasaulyje – Šarlio de Golio oro uostą Paryžiuje – nuo vasario 14 d. bus vykdomi pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais, o nuo gegužės mėn. didinamas skrydžių dažnis iki 5 kartų per savaitę, atsiras papildomas skrydis šeštadieniais.

„Didindami skrydžių skaičių, ypač siekiame pagerinti sąlygas keliaujantiems darbo tikslais, nes tokiu būdu jiems atsiranda daugiau galimybių, tampa dar lengviau planuoti savo laiką“, – sakė „Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus.

Anot S.Bartkaus, nuo kovo paskutinio sekmadienio, t. y. aviacinio vasaros sezono pradžios, „Air Lituanica“ orlaiviai iš Vilniaus oro uosto kils ne rečiau nei 25 kartus per savaitę. 

Skrydžiai bus vykdomi „Air Lituanica“ orlaiviu „Embraer 175“, turinčiu 86 vietas, ir išsinuomotu 50 vietų „CRJ 200“ orlaiviu. Šis orlaivis yra nuomojamas iš Danijos bendrovės „Cimber“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis