Papildyta 19.57 val. Gegužės 22 d. „Air Lituanica“, susitarė su oro linijų bendrove „Air Baltic“, kad gegužės 22-29 dienomis visi „Air Lituanica“ keleiviai būtų perkeliami į šios aviakompanijos skrydžius. Šiandien, gegužės 25 d., buvo susitarta dėl keleivių pervežimo su „airBaltic“ pratęsimo dar vienai dienai, pirmadienio vakare pranešė bendrovė.
Gegužės 30 d. visi „Air Lituanica” keleiviai taip pat gaus pasiūlymą skristi su „airBaltic“ su persėdimu Rygoje.
Ateinančias dienas, gegužės 26-27 d., „Air Lituanica“ dar tarsis su „Air Baltic“, kad ir keleiviai, kurių skrydžiai buvo suplanuoti gegužės 30 d. – birželio 5 d., būtų perkelti į „Air Baltic“ skrydžius.
Pradžia. Veiklą nutraukusios bendrovės „Air Lituanica“ klientai, kurie su Vilniaus savivaldybės avialinijomis turėjo skristi iki gegužės 29 dienos, yra persodinami į „airBaltic“ lėktuvus.
„Visiems keleiviams mes nupirkome bilietus su „airBaltic“, t. y. susitarėme su „airBaltic“, kad jie perveš mūsų keleivius į mūsų vykdytas kryptis su persėdimu Rygoje arba Amsterdamo maršruto atveju ir tiesioginiu skrydžiu.
„airBaltic“ priims mūsų keleivius į savo skrydžius ir skraidins visais „Air Lituanica“ numatytais maršrutais susitartą laiką (gegužės 22-29 d.): į ir iš Amsterdamo, Briuselio, Prahos, Miuncheno, Berlyno, Paryžiaus, Bilundo, Prahos, Stokholmo, Hamburgo ir Talino“, – laiške 15min.lt rašo Sandra Meškauskaitė, „Air Lituanica“ atstovė spaudai.
Ji portalui sakė, kad pirmadienį bus priimtas sprendimas ir dėl tų keleivių, kurie skristi turėtų gegužės 30–31 dienomis.
Pasak jos, yra didelė tikimybė, kad „airBaltic“ pasirūpins „Air Lituanica“ klientais ir tomis dienomis.
Pasak jos, iki spalio paskutinio sekmadienio „Air Lituanica“ yra pardavusi 27 tūkst. lėktuvo bilietų.
Per savaitgalį į bendrovę kreipėsi apie 3 tūkst. žmonių.
„Bet ne visi jie yra dėl pinigų grąžinimo už bilietus. Juos analizuojame, atsakinėjame į pirminius klausimus, todėl negalime pasakyti, kad visi, kurie kreipėsi, kreipėsi būtent dėl to“, – sakė S.Meškauskaitė.
Jos teigimu, bendrovė iš pradžių rūpinasi tais, kurie skrenda artimiausiomis dienomis. S.Meškauskaitė patikino, kad visa informacija „Air Lituanica“ klientams buvo išsiųsta. Jeigu kažkas laiško negavo, tikėtina, kad buvo nurodęs netinkamą elektroninio pašto adresą.
„Galiu patvirtinti, kad visais turimais kontaktais, kuriuos mes turėjome, kai žmonės bilietus iš mūsų pirko, tai visi keleiviai iki pat spalio paskutinio sekmadienio jau yra informuoti, gavo žinutes į savo elektroninį paštą. Jeigu negavo, tai reiškia, kad ne visi nurodė savo asmeninio pašto adresą, arba pirko bilietą sekretorė, gal nurodytas įmonės adresas ar pan. Tai informacija yra siunčiama, bet ne visada pasiekia keleivį“, – sakė ji.
Iki gegužės pabaigos su „Air Lituanica“ skristi turėjo 4 tūkst. keleivių.