„Mūsų namų rinka yra Latvija, Lietuva ir Estija. Plėsime veiklą joje, pasiūlydami daugiau tiesioginių skrydžių“, – pareiškė „Airbaltic“ vadovas Martinas Gausas.
Dabar „Airbaltic“ iš Talino skraidina į Rygą, Berlyną, Paryžių ir Vieną.
„Estonian Air“ nutraukė skrydžius nuo lapkričio 8 dienos, Europos Komisijai išvakarėse paskelbus tyrimo išvadas, jog valstybės finansinė parama šiai aviakompanijai prieštaravo bendros rinkos principams. „Estonian Air“ 2008-2014 metais iš valstybės gavo apie 130 mln. eurų, kuriuos turi nedelsiant grąžinti. Bendrovė tokių pinigų neturi, o todėl privalo nedelsiant nutraukti komercinę veiklą.
„Estonian Air“, kurios 97,34 proc. akcijų valdo valstybė, 2,66 proc. – Skandinavijos aviakompanija SAS, ketinama likviduoti.
Estijos vyriausybė tokiam Europos Komisijos verdiktui buvo pasiruošusi. Lapkričio 7-ąją veiklą pradėjo rugsėjį įsteigta bendrovė „Nordic Aviation Group“, kuri oro vežėjos licencijos kol kas neturi. Bendradarbiaudama su penkiomis užsienio įmonėmis ji jau sekmadienį pradėjo siūlyti skraidžius iš Talino į aštuonis Europos miestus, tarp jų – ir Vilnių.
„Nordic Aviation Group“ pabrėžia nesanti „Estonian Air“ teisių ir įsipareigojimų perėmėja, kol kas yra tik skrydžių organizatorė. Naujoji bendrovė pradiniame veiklos etape nuomosis septynis lėktuvus iš BMI, „Trade Air“, „NextJet“ ir „Carpatair“, kuriuos aptarnaus Slovėnijos bendrovė „Adria Airways“, naudojantis jos oro vežėjo sertifikatu, komercine platforma, bilietų pardavimo ir skrydžių organizavimo sistema.