Penktadienį „Airbus“ apie tai įspėjo Europos aviacijos saugos agentūrą (EASA), o pirmadienį patvirtino pranešimus žiniasklaidai.
Naujos problemos turboventiliatoriniuose varikliuose su reduktoriais (GTF), kuriuos tiekia „Pratt & Whitney“ ir Vokietijos „MTU Aero Engines“, skiriasi nuo nustatytųjų 2017 metais.
„Airbus“ buvo priversta iš dalies sustabdyti „A320neo“ pristatymą naujiems užsakovams.
„Airbus“ duomenimis, šios šeimos orlaivius šiuo metu naudoja 18 oro bendrovių visame pasaulyje.
Šią savaitę „Airbus“ turėjo paskelbti naujus orlaivių gamybos 2018 metais planus. Pernai „A320neo“ gamybos apimtys dėl variklių tiekimo sutrikimų buvo mažesnės negu planuota.
Indijoje defektas aptiktas 17 orlaivių, kuriuos eksploatuoja „IndiGo“ ir „GoAir“, rašo agentūra „Bloomberg“.
Indijos pigių skrydžių įmonė „IndiGo“ šiuo metu yra didžiausia pasaulyje „A320neo“ pirkėja. Sekmadienį ji pranešė apie tris atvejus, kai varikliai buvo nustoję veikti skrydžio metu, ir apie tris incidentus, kai pilotams prieš pakilimą teko sugrįžti į angarą. Pasak „IndiGo“ atstovų, geriausia būtų pakeisti variklius.
Tuo tarpu „Airbus“ pranešė, kad klientai buvo informuoti apie aptiktas problemas ir kad orlaivių gamintoja, „Pratt & Whitney“ bei oro bendrovės kartu ieško sprendimų, kurie, kiek įmanoma, leistų išvengti sutrikimų.