„Airbus“ tikisi, jog hibridiniai orlaivių varikliai bus sukurti iki 2035 metų, kuomet bendrovė ketina pristatyti iš esmės naują orlaivio modelį.
„Airbus“ ne kartą reiškė susidomėjimą hibridiniais varikliais, tačiau dabar kalba apie galimą jų įrengimą savo būsimame pagrindiniame modelyje, pažymi šaltiniai.
Jų teigimu, kalbėti apie tai, kada tiksliai galėtų būti sukurtas orlaivis su hibridiniais varikliais, dar anksti. Iš pradžių, anot jų, „Airbus“ tokius variklius gali pradėti įrenginėti mažesnio dydžio orlaiviuose.
Priimdama bet koks sprendimus dėl tokių variklių, „Airbus“, be kita ko, atsižvelgs į pokyčius rinkoje ir į konkurenciją su Jungtinių Valstijų „Boeing“, sako šaltiniai.
Orlaivius, kurie pakeis dabartinius „A320neo“, „Airbus“ ketina gaminti ir su tradiciniais varikliais.
„Airbus“ jau kurį laiką bendradarbiauja su „Rolls-Royce Holdings ir „Siemens“ hibridinio variklio kūrimo srityje. Tačiau modelis, kurį bendrovės planuoja išbandyti per artimiausius dvejus metus, turės tik 2 megavatų galią, t. y. gerokai mažesnę už reikiamąją, kad į orą galėtų pakilti bent nedidelis siauro fiuzeliažo lėktuvas.