Šių orlaivių, kuriuose planuota įrengti po 840 vietų ir kuriuos dėl to žiniasklaida praminė skraidančiomis šprotų skardinėmis, atnaujintame „Airbus“ vykdomų užsakymų sąraše nebeliko, o tai patvirtina, kad šis užsakymas buvo atšauktas. Tačiau tai nebuvo netikėta, nes „Air Austral“ ne kartą atidėdavo orlaivių pristatymą.
Reunjono saloje įsikūrusi „Air Austral“ dviejų denių orlaivius A380 užsakė dar 2009 metais. Oro vežėja tuomet teigė, kad jie bus naudojami pigiems skrydžiams į Paryžių. Kaip bus išdėstytos vietos ar kiek orlaiviuose bus įrengta tualetų, įmonė nenurodė.
A380 buvo sertifikuotas ne daugiau kaip 853 žmonėms, tačiau dauguma oro vežėjų šiame modelyje įrengia 450–550 vietų, o Dubajaus „Emirates“ yra įrengusi 615 vietų.
„Airbus“ yra sakiusi, kad net ir 840 vietų konfigūracijoje A380 sėdynės ir tarpai tarp sėdynių eilių ekonominėje klasėje bus platesni negu „Boeing“ „787 Dreamliner“ ar planuojamuose 777X orlaiviuose.
Pirmąjį šių metų ketvirtį „Airbus“ pristatė užsakovams 125 orlaivius, tuo tarpu „Boeing“ tuo pat laikotarpiu pristatė 176-is. 2015 metais JAV orlaivių gamintoja pristatė užsakovams 723 orlaivius („Airbus“ – 629) ir trečius metus iš eilės išlaikė didžiausios pasaulyje orlaivių gamintojos titulą.