Orlaivis „Airbus A330neo“ pradėtas naudoti vos spalio 4 dieną, atnaujinant oro linijų bendrovės „Air Caledonie International“ (ACI) lėktuvų parką.
Vis dėlto lėktuvo įgulos nariai per šį laiką ne kartą skundėsi dėl „drėgnų kojinių kvapo, lėmusio nepatogumų kilimo ir tūpimo metu“, – naujienų agentūrai AFP pareiškė ACI generalinis direktorius Didier Tappero.
Po tyrimo nustatyta, kad kvapą sukėlė tepalo garai.
Remiantis įmonei atsiųsta „Airbus“ ataskaita, analizė parodė, jog oro kokybė pilotų kabinoje atitiko tarptautines gaires, o tarša neviršijo nustatytų ribų, pranešė ACI.
Visgi buvo atlikti įgulos narių, kuriems teko įkvėpti garų, kraujo tyrimai.
„Airbus A330neo“, vienas iš dviejų tokių orlaivių ACI lėktuvų parke, buvo nutupdytas dviem savaitėms ir netrukus bus išsiųstas į „Airbus“ dirbtuves Tulūzoje.
„Ieškome sprendimo, kaip išspręsti kvapo, kylančio nedideliame skaičiuje orlaivių „Airbus A330neo“, problemą“, – naujienų agentūrai AFP patvirtino „Airbus“ atstovas spaudai Seanas Lee.
Su panašiomis problemomis susidūrė ir Portugalijos bei Senegalo oro linijų bendrovės.