Įmonės atstovas spaudai Vidmantas Gudas užtikrino, kad jau vasario pabaigoje bendrovė savo klientams pasiūlys galimybę bilietus įsigyti internetu.
„Pradėjus tokią prekybą kainos kasose nesikeis, o perkant bilietus internetu bus taikomos papildomos nuolaidos: pirmąją savaitę – 50 proc., vėliau – 5 proc., o turintiems lojalumo kortelę – 10 proc. nuolaida“, – pasakojo V.Gudas.
Jo teigimu, bendra projekto vertė siekia 1,1 mln. eurų. „Svarbu pažymėti, kad šios lėšos nebuvo skirtos tik naujam portalui ar e.bilietui sukurti. Įsigyjama bilietų užsakymo ir pardavimo sistema yra kompleksinis projektas, kurio tikslas apjungti skirtingus bilietų pardavimo būdus, centralizuoti jų valdymą ir užtikrinti pardavimo kanalų plėtrą“, – aiškino V.Gudas.
Perkant bilietus internetu bus taikomos papildomos nuolaidos: pirmąją savaitę – 50 proc., vėliau – 5 proc., o turintiems lojalumo kortelę – 10 proc. nuolaida.
Vykdant projektą buvo sukurta centralizuota vietų užsakymo ir bilietų pardavimo sistema, realiu laiku apskaitanti vietų užsakymą bei bilietų pardavimą stotyse, traukiniuose ir internetu.
„Laikui bėgant prie sistemoje realizuotų priemonių bus galimybė integruoti kitas informacines sistemas, tokias kaip bilietų pardavimo automatai, kelionių agentūrų sistemos ir panašiai“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Ši sistema esą leis optimizuoti apskaitos bei statistinių ataskaitų rengimą.
„Projekto metu buvo atnaujinta bilietų prekybos traukiniuose sistema, darbuotojai aprūpinti naujais bilietų pardavimo bei tikrinimo įrenginiais, kurie taip pat bus naudojami internetu parduotų bilietų identifikavimui bei patikrai. Sistemos diegimas palietė daugelį veiklos sričių, todėl buvo organizuojami darbuotojų mokymai. Iki sistemos įdiegimo daugelis funkcijų buvo atliekamos rankiniu būdu, o sistemą įdiegus jos tapo kompiuterizuotos“, – pasakojo V.Gudas.
Sistema diegiama, naudojant bendrovės lėšas. V.Gudas tikino, kad dėl sistemos kompiuterizavimo mažinti klientus aptarnaujančio personalo, bent artimiausiu metu, neplanuojama.