„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„American Airlines“ praneša apie laipsnišką paklausos ir skrydžių skaičiaus augimą

JAV oro linijų bendrovės praneša pamažu didinančios skrydžių skaičių, kuris smarkiai sumenko dėl COVID-19 pandemijos.
„American Airlines“ lėktuvas
„American Airlines“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„American Airlines“ ketvirtadienį paskelbė, kad šių metų liepą planuoja įvykdyti 55 proc. praėjusių metų vidaus skrydžių skaičiaus.

Tuo tarpu balandį ir gegužę „American Airlines“ skrydžių skaičius šalies viduje sudarė tik apie 20 proc. praėjusių metų lygio.

Oro linijų tinklo strategijos vyresnysis viceprezidentas Vasu Raja atkreipė dėmesį į augančią oro kelionių paklausą tose JAV valstijose, kuriose pamažu atšaukiamos ribojančiosios priemonės, įvestos siekiant užkirsti kelią koronaviruso plitimui, įskaitant Teksasą, Floridą ir Arizoną. Visgi, pasak bendrovės atstovo, Niujorke, Čikagoje ir San Fransiske paklausa išlieka daug mažesnė.

„Tose vietose, kur ekonomika dar neatverta arba kur ekonomikos atnaujinimas yra lėtas, paklausa išlieka silpna“, – pažymėjo V.Raja.

Oro eismas Jungtinėse Valstijose, balandį nukritęs iki rekordinių žemumų įvedus kelionių iš užsienio apribojimus, dėl kurių oro uostai tapo panašūs į „miestus–vaiduoklius, pradėjo augti gegužę, rašo „The Wall Street Journal“.

Kita JAV oro bendrovė, „Delta Air Lines“, trečiadienį pranešė, kad liepos mėnesį planuoja atlikti dvigubai daugiau vidaus skrydžių, palyginti su geguže. Šiuo metu „Delta“ per dieną skraidina apie 65 tūkst. keleivių – dvigubai daugiau nei balandį.

„Southwest Airlines“ planuoja iki šių metų pabaigos laipsniškai didinti skrydžių skaičių. Gegužės pradžioje įmonė buvo priversta sumažinti skrydžių skaičių dėl keleivių trūkumo, visgi Atminimo dieną (gegužės 25 dieną) „Southwest Airlines“ turėjo smarkiai padidinti skrydžių skaičių, kad užtikrintų socialinį atstumą tarp keleivių, kurių skaičius tą dieną išaugo.

„American Airlines“ akcijos ketvirtadienį pabrango 24 proc., „Delta Air Lines“ – 10 proc., „Southwest Airlines“ – 6,3 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“