O antradienį „Lufthansa“ antrinė bendrovė „Eurowings“ susidurs su antžeminių tarnybų darbuotojų streiku.
„Vadovybės nuolatinis atsisakymas priimti protingą pilotų atlyginimų padidinimą yra nepriimtinas, ir galiausiai dėl to derybos nutrūko“, – teigiama profsąjungos pranešime.
Tai bus jau keturioliktasis profsąjungos surengtas streikas nuo 2014 metų balandžio.
Pilotai reikalauja, kad kasmet atlyginimai jiems būtų keliami vidutiniškai 3,6 proc. ir kad toks padidinimas būtų pritaikytas atgaline data penkeriems praėjusiems metams. Profsąjunga teigia, kad pilotų atlyginimai šiuo laikotarpiu buvo įšaldyti, dėl ko jie patyrė „rimtą perkamosios galios nuostolį“ dėl infliacijos. O „Lufthansa“ tuo metu gavo milijardinį pelną.
Tai bus jau keturioliktasis profsąjungos surengtas streikas nuo 2014 metų balandžio.
„Lufthansa“ sprendimą streikuoti vadina „nesuprantamu“ ir „neteisingu“ ir teigia pasiūliusi profsąjungai šį klausimą perduoti nagrinėti nepriklausomiems tarpininkams. Kompanija taip pat pasiūlė padidinti „Lufthansa“, „Lufthansa Cargo“ ir „Germanwings“ pilotų atlyginimus 2,5 proc.
Savo ruožtu „Verdi“ profsąjunga antradienį rengia „Eurowings“ lėktuvų įgulų ir antžeminių tarnybų darbuotojų streiką dėl atlyginimų padidinimo ir darbo sąlygų pagerinimo.
Praėjusieji metai bendrovei „Lufthansa“ buvo tiesiog siaubingi, nes ne vienas streikas jai kainavo šimtus milijonų eurų. Didžiausia Europoje aviakompanija pastaruosius dvejus metus vis nesutaria su pilotais, įgulų nariais ir antžeminių tarnybų darbuotojai dėl atlyginimų ir nori mažinti išlaidas, augant konkurencijai iš pigių skrydžių bendrovių ES šalyse bei Persijos įlankos šalių oro linijų bendrovių pusės.
Liepą kompanijai pavyko pasiekti susitarimą su 19 tūkst. lėktuvų įgulų narių po to, kai pernai lapkritį buvo surengtas ilgiausias bendrovės istorijoje savaitę trukęs streikas, dėl kurio kompanija turėjo atšaukti 4600 skrydžių.