„Air Lituanica“ yra vienas garsiausių pastarosios kadencijos A.Zuoko projektų. Tiesa, jam nuolat tenka atremti kritikos strėles dėl šio sumanymo, nes opozicijos teigimu, turėti oro linijas yra ne Vilniaus kišenei, nes skolos siekia šimtus milijonų eurų.
Tačiau A.Zuokas atkakliai gina savo idėją. Jo teigimu, 8 mln. Lt (2,31 mln. eurų) investicijų kasmet nėra tokia didelė suma, kai sostinės biudžetas siekia pusantro milijardo litų (0,434 mln. eurų). Be to tai yra vienintelis Vilniaus projektas, nefinansuojamas Europos Sąjungos lėšomis. O, tarkim, Varšuva, Vroclavas tokių turi daugybę.
Labiausiai kadenciją baigiantį merą piktina tai, kad Vilniaus oro linijų idėjos nepalaiko prezidentė Dalia Grybauskaitė ir jos patarėjai. „Prezidentės patarėjai, kurie dalyvaudavo įvairiuose pasitarimuose Vyriausybėje ar kitose institucijose, būtent atstovaudami prezidentės pozicijai, visą laiką pabrėždavo, kad Lietuvai nacionalinių oro vežėjų nereikia, aviacijos paslaugas reikia importuoti. Aš cituoju pažodžiui tai, ką sako prezidentės patarėjai“, – pasipiktinimo neslėpė A.Zuokas.
Prezidentės patarėjai visą laiką pabrėždavo, kad Lietuvai nacionalinių oro vežėjų nereikia, aviacijos paslaugas reikia importuoti. Aš cituoju pažodžiui, – sakė A.Zuokas.
Vis dėlto, jo teigimu, tai nesutrukdė ieškoti strateginio investuotojo, kaip tik šiuo metu su juo vyksta derybos. „Niekas neatskleidžia investuotojų, kol nėra susiderėta, derybos nevyksta Katedros aikštėje“, – detalizuoti šių derybų nelinkęs meras.
A.Zuokas tvirtina, kad norint turėti sėkmingą projektą visos institucijos turėtų stengtis, o ne kaišioti pagalius į ratus.
Prezidentė D.Grybauskaitė negaili kritikos A.Zuokui. Ji jau buvo susitikusi su išrinktuoju meru Remigijumi Šimašiumi. Šiame susitikime prezidentė pareikalavo, kad nereikalingų verslų būtų atsisakyta.