B.Rubesa teigia, kad dešimtmetį truksiančiame projekte kurioje nors iš valstybių nuolat kils sunkumų, su kuriais įmonė ir vyriausybės turės susitvarkyti.
„Visuomenės nuomonė visose trijose šalyse yra besikeičianti ir Estijoje ji jau daug mėnesių yra labai kritiška. Svarbu pažymėti, kad vyriausybė palaiko projektą ir supranta jo svarbą. Mes taip pat bendraujame su visuomene jai rūpimais klausimais. Manau, kad viso projekto metu visad kas nors vyks kurioje nors iš valstybių, tad problemas reikės spręsti ir judėti toliau“, – BNS Rygoje sakė B.Rubesa.
Kitą savaitę kartu su „Rail Baltica“ kaštų-naudos analizę parengusios „Ernst & Young Baltic“ atstovais ji ketina vykti į Estiją, kur diskutuos su visuomene.
„Manau, kad mūsų kaštų-naudos analizė bent jau suteikia stiprią indikaciją, kad projektas yra teigiamas ir kitą savaitę mes tiesiogiai – „Ernst & Young“ ir aš – vyksime į Taliną, Tartu kalbėtis su projekto opozicija“, – tikino B.Rubesa.
Estijos visuomeninės organizacijos protestuoja prieš „Rail Baltica“ vėžę – jos piktinasi, kad nėra atskleidžiama visa informacija. Projektui priešinamasi ir dėl to, kad jis, anot gamtosaugos aktyvistų, gali pakenkti gyvūnų migracijai, mat geležinkelis taps kliūtimi jiems judėti.