„Spalio 5-ąją du laivai su baltarusiškomis kalio trąšomis iš Klaipėdos uosto per Šiaurinį jūrų kelią (per Arkties vandenyno jūras ir Beringo sąsiaurį) pasiekė Kinijos uostus“, – teigiama BKK pranešime.
Bendrovė pabrėžia, jog krovinių pristatymo trukmė ir sąnaudos, naudojantis šiuo nauju maršrutu – gerokai mažesnės.
BKK logistikos pokyčius pavadino „drąsiu projektu“.
Balandžio pabaigoje BKK pasirašė su Kinijos kalio trąšų importuotojais naują tiekimo sutartį šiems metams, kainą sumažindama ketvirtadaliu.
Klaipėdos uostas yra pagrindiniai Baltarusijos kalio trąšų vartai į tarptautinę rinką.
Baltarusija yra viena pagrindinių kalio trąšų tiekėjų pasaulio rinkai, jas eksportuoja į daugiau kaip 100 valstybių, patenkina daugiau kaip penktadalį šių trąšų pasaulinio poreikio.