Jis šeštadienio naktį atvažiavo į Baltarusijos muitinę.
„Stoviu pastatytas į šoną ir niekas niekur neleidžia“, – pasakojo Arūnas. Jį Baltarusijos muitinė esą sustabdė todėl, kad jis automobilį yra išnuomojęs ne savo įmonei: „Aš esu automobilį išnuomojęs dėl TIR. Tos įmonės automobilis kažkada 2009 metais įvažiavo į Baltarusiją ir neišvažiavo. Dabar dėl to reikalingas paaiškinimas, kur yra tas automobilis.“
Nors įmonės direktorius paaiškinimą atsiuntė ir nurodė, kad automobilis yra Lietuvoje, Arūno pareigūnai nepaleidžia.
„Jie stumdo tą klausimą vienas nuo kito. Viršininkai keičiasi kas parą, vieni visiškai atsisako šnekėti. Stoviu aš čia toks ne vienas tokioje absurdiškoje situacijoje“, – pasakojo Arūnas.
Pasak jo, stabdomos tik lietuviškos mašinos. Lietuviai vėluoja įvykdyti užsakymus, be to, gyventi pasienyje tiesiog nėra sąlygų.
„Visi stovi su ta pačia problema. (…) Neleidžia net krovinio nuvežti. Mus taip gali laikyti iki 10 dienų, nors baigėsi mūsų maistas. Vanduo tualete yra tik rudas, daugiau nieko. Galima eiti tik į Baltarusiją, į Lietuvą mūsų neleidžia. (...) Esame gyvi užstatai“, – pasakojo Arūnas.
Pirmadienį 9 val. ryto Medininkuose laukė 200 automobilių, Lavoriškėse – 255 automobiliai, Šalčininkuose – 170 automobilių.
Kaip 15min.lt informavo Muitinės departamento atstovė spaudai Gintarė Šatkauskienė, Baltarusija savaitgalį diegė naują informacinės kontrolės sistemą, be to, yra uždarytas Raigardo kelio postas. Būtent dėl šių dviejų priežasčių Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje susidarė krovininių automobilių eilės. Informacinės kontrolės sistemos diegimas jau baigtas, todėl eilės turėtų greitai sutrumpėti.