Baltijos jūrą vasarą pasiekti bus lengviau – kursuos „Pajūrio ekspresas“

Visą vasarą „Lietuvos geležinkeliai“ vadinamuoju Pajūrio ekspresu veš keleivius iš Vilniaus į Palangą ir Nidą. Keleiviai, atvykę į Kretingą ar Klaipėdą, prie jūros ar marių, bus pavėžėjami autobusais. Jiems nereikės rūpintis nei autobuso, nei kelto bilietais, nei ekologijos mokesčiais – viskas bus suteikiama už vieną kainą, o į kelionę jie galės pasiimti ne tik dviračius, bet ir keturkojus draugus.
Vagono vidus
Vagono vidus / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Daugiau nei 300 poilsiautojų vienu metu šiuolaikišku traukiniu „Lietuvos geležinkeliai“ žada nuvežti beveik iki Nidos ar Palangos.

Iš Vilniaus pajudėjęs penktadienio dieną arba šeštadienio rytą, traukinys poilsiautojus į Neringos gyvenvietes pristatys per pusšeštos valandos, o į Palangą – per keturias valandas. Traukinys iki Kretingos ir Klaipėdos stočių važiuos nestodamas, vėliau keleiviai persės į autobusus ir bus vežami iki kurortų. Keleiviams nereikės pirkti atskiro autobuso bilieto. Vykstantiems į Nidą nereikės rūpintis ir kelto bilietu ar rinkliava už įvažiavimą į Neringą. Kol kas galimybė pasiekti pajūrį bus suteikta tik Vilniaus regiono gyventojams.

„Tai yra pirmasis paukštis, pirmasis bandymas. Traukinys kol kas važiuos tik iš Vilniaus, pirmas sustojimas bus Kretingoje, iš čia autobusais keleiviai bus pristatyti į Palangą, kitas sustojimas – Klaipėdoje, kitąmet žiūrėsime kaip mums seksis“, – sakė Linas Baužys, „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo ir direkcijos vadovas.

Sekmadieniais keleiviai autobusais iki geležinkelio stoties iš Nidos išvyks pavakarę, o iš Palangos – vakare. Pajūrio eksprese vaikams žadamos specialios žaidimų erdvės, šeima galės pasiimti ne tik dviračius, bet ir už papildomą mokestį – keturkojus draugus. Trijų asmenų šeimai kelionė į abi puses iki Palangos kainuos apie 90 eurų, iki Nidos – dešimčia eurų daugiau. Bilieto kaina vienam asmeniui, pagal tai, į kurį kurortą vykstama, sieks nuo 22 eurų į vieną pusę.

Nors keleivių vežimas geležinkeliams – nuostolinga veikla, dar šiemet žadama paleisti elektrinį traukinį į Minską ir kelionę iki kaimynų sostinės sutrumpinti pusvalandžiu. Tačiau nuo gegužės vidurio geležinkeliai neveš keleivių į Maskvą, tą darys tik Rusija.

„Ruožas iki Baltarusijos yra elektrifikuotas, bet kad juos pradėtų važiuoti traukiniai reikalinga, kad baltarusiai padarytų kai kuriuos darbus, kolegos kaimynai tikina, kad darbus užbaigs iki gruodžio, tai nuo tada ar naujųjų metų pradės važiuoti nauji traukiniai“, – apie ateities planus pasakojo L.Baužys.

Prieš Velykas, reaguodami į padidėsiančius keleivių srautus, geležinkeliai į Klaipėdą per Šiaulius žada didesnio sąstato traukinį, kuriuo galės važiuoti daugiau keleivių nei įprastai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų