„Vienas iš istorinių ir garsiausių Lietuvos e-komercijos brand'ų Greitai.lt užsidarė, kartu su visu savininkei Nyderlandų bendrovei „Otravo“ priklausančių brand'ų portfeliu. Tinklapyje įdėtas pranešimas, jog „giliai apgailestaudami pranešame, kad nuo 2022 m. gruodžio 15 d. „Otravo“ turėjo priimti sprendimą kuriam laikui sustabdyti savo veiklą“, – feisbuko paskyroje „Aviacinis rokenrolas“ sekėjams pranešė aviacijos ekspertas Simonas Bartkus.
Pasak jo, Greitai.lt turbūt gerą dešimtmetį buvo didžiausias aviabilietų pardavėjas Lietuvoje.
„Turbūt saulėlydžiu reikia laikyti laikotarpį nuo 2017 m., kuomet jį iš įkūrėjų įsigijo Nyderlandų bendrovė „Otravo“, kuri po to įvykdė dar krūvą įsigijimų“, – pridūrė jis.
Rekvizitai.lt duomenimis, bendrovė „Interneto partneris“, kuriai priklauso greitai.lt, 2021 m. turėjo apie 860 tūkst. eurų pajamų ir 90 tūkst. eurų pelno. Vis dėlto pastaruosius kelis metus šie skaičiai tebuvo tik šešėlis priešpandeminių rodiklių - pavyzdžiui, 2019 m. pajamos siekė 5,2 mln. eurų, tiesa, pelnas buvo kiek daugiau nei 110 tūkst. eurų.
15min S.Bartkus sakė, kad sunku įvertinti, kiek žmonių Lietuvoje naudojosi šios svetainės paslaugomis.
„Sunku pasakyti, kokio dydžio ir reikšmės ši platforma Lietuvos rinkoje buvo po pandemijos. 2010-2017 m. tai buvo tikrai pati didžiausia internetinė bilietų platforma Lietuvoje. Po to, kai Nyderlandų bendrovė juos įsigijo, jų veikla traukėsi, bet sunku įvertinti, kiek žmonių Lietuvoje naudojosi jų paslaugomis“, – 15min sakė S.Bartkus.
Interneto svetainėje Greitai.lt įkeltas pranešimas, kad nuo 2022 m. gruodžio 15 d. įmonių grupė „Otrava“ sustabdo savo veiklą.
„Jeigu esate iš mūsų įsigiję ir gavę bilietų, nieko daryti nereikia, nes Jūsų pirkinys yra saugus ir Jums nereikia dėl nieko jaudintis.
Jeigu esate iš mūsų įsigiję lėktuvo bilietus, bet dar negavote bilietų. Mūsų svarbiausia pirmenybė yra kiek įmanoma greičiau atsiųsti Jums užsakymų, kuriuos atlikote, lėktuvo bilietus. Jeigu tikitės susigrąžinti pinigus, patariame tiesiogiai kreiptis oro transporto bendrovę, kad sužinotumėte, kokia yra jūsų prašomos kompensacijos grąžinimo būklė.
Jeigu Jums reikalinga pagalba dėl įsigyto oro bendrovės bilietų. Norime pranešti, kad mūsų klientų aptarnavimo skyrius nebedirba, todėl pagalbos prašome kreiptis tiesiai į oro bendrovę, kuri vykdys Jūsų skrydį“, – nurodyta svetainėje.