Dviejų talpyklų specializuotas terminalas bus pritaikytas krauti skystus, pašildymo reikalaujančius krovinius. Terminalas turės savo garo katilinę bei geležinkelio cisternų pakrovimo-iškrovimo estakadą. Skystus krovinius per naują terminalą bus galima krauti ne tik į krovininius laivus, bet ir į jūrinius konteinerius ir autocisternas.
Remiantis ilgalaikio bendradarbiavimo sutartimi su Vokietijos įmone „PETER CREMER Gmbh“ skysti kroviniai bus tiekiami šešis metus po naujo skystų krovinių terminalo eksploatacijos pradžios. Sutartis su stambiausia melasos prekiavimo kompanija pasirašyta su galimybe ją pratęsti. Remiantis sutartimi, naujajame terminale bus sandėliuojama melasa (klampus skystis gaunamas kaip šalutinis produktas perdirbant cukrinius runkelius ar cukranendres į cukrų). Melasa naudojama etilo spirito gamyboje, tekstilės pramonėje, kosmetikos gamyboje.
Pasak „Vakarų krovos“ direktoriaus Gedimino Rimkaus, naujasis terminalas leis padidinti krovinių apyvartą 10-čia procentų ir praplės šiuo metu esamą „Vakarų krova“ krovinių nomenklatūrą. Pasak įmonės vadovo, 2013 metais į įmonės suprastruktūrą planuojama papildomai investuoti apie 15 mln. litų.
2012-ais metais „Vakarų krova“ planuoja perkrauti apie 1 milijoną tonų krovinių, tačiau, įmonės direktorius patikino, kad krovos apimčių didinimui būtinos investicijos į vidinių geležinkelio kelių plėtrą, naujų krantinių statybą bei esamų krantinių gilinimą. Tiek geografinė padėtis, tiek esamos teritorijos dydis nesudaro jokių sunkumų pasiekti ir įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, pilnai išnaudoti esamas galimybes, tačiau tai turi būti daroma lygiagrečiai investuojant į esamą infrastruktūrą.
AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupė per 2012 metus į infrastruktūros plėtrą investavo jau daugiau nei 10 milijonų litų