Anot „Linavos“ vadovo Mečislovo Atroškevičiaus, rinkoje dėl krizės bus pokyčių, todėl transporto sektoriui reikia paramos, kad šis prie jų prisitaikytų, tačiau plačiau savo pageidavimų nekomentavo.
„Yra tų planų, minčių, bet nenorime dabar kalbėti apie tai, ko dar nėra. Pasikeitėme savo nuomone. Mūsų asociacija mato, kad tikrai rinkoje bus pokyčių ir mes norėtume valstybės paramos, kad mes tuos pokyčius darytume. Jeigu atskleisime kai kuriuos norus ir veiksmus, tai tas planas nebebus planas“, – BNS sakė M.Atroškevičius.
Vis dėlto jis atskleidė, kad vežėjų įmonėms svarbu išlaikyti išperkamosios nuomos būdu įsigytus automobilius ir darbuotojus.
„Mums rūpi du dalykai: transporto įmonėms išlaikyti transporto priemones, kurios dažniausiai būna lizinguojamos, ir antra – išlaikyti žmones“, – pridūrė „Linavos“ vadovas.
Anot jo, vežėjai siekia, kad būtų sudaryta ilgalaikė veiksmų programa.
„Mes turime viziją, kad su ministerija suderintume ilgalaikį planą, maždaug penkeriems metams (...) Mes norėtume kartu numatyti veiksmus, ką turi padaryti asociacija, ką turi padaryti valstybinės institucijos“, – sakė „Linavos“ vadovas.
M.Atroškevičiaus teigimu, nepaisant Europos šalyse laisvėjančių karantino sąlygų, vežėjų padėtis tebėra sudėtinga.
„Atviros sienos nereiškia, kad mes turėsime ką vežti. Kol nebus atsigavusi paklausa, kol nebus atsigavusi valstybėse gamyba, pramonė, tol transporto sektorius kažkokio palengvėjimo nepajaus. Šiandien situacija tebėra sudėtinga“, – pabrėžė jis.
Tuo metu J.Narkevičius po susitikimo su „Linavos“ atstovais teigė, kad Lietuvai svarbu dalyvauti projektuose ir palaikyti iniciatyvas pritraukiant krovinių srautus iš Rytų, taip pat skatinant įvairių transporto rūšių sąveiką.
Susitikime taip pat aptarta vežėjų veikla Vakarų Europos rinkose, Mobilumo paketas.