Tai reiškia, kad pirmą kartą per septynerius metus užsakymų skaičius smuko žemiau 5 tūkst. ribos, pažymi „Dow Jones“.
Visų pirma, bendrovė prarado dar 108 užsakymus orlaiviams 737 MAX.
„Boeing“ taip pat nukėlė 101 orlaivių pristatymo terminus dėl pablogėjusios oro linijų bendrovių finansinės būklės koronaviruso pandemijos metu.
Visgi bendrovei pavyko užsaugoti visus užsakymus plataus fiuzeliažo lėktuvams.
Balandį „Boeing“ negavo nė vieno naujo užsakymo.
Trys didelės lėktuvų nuomos bendrovės atsisakė savo įsipareigojimų įsigyti orlaivius 737 MAX, tuo tarpu įvairios oro linijų bendrovės peržiūri tiekimo planus pagal kompensavimo sutartis, sudarytas su „Boeing“ sustabdžius leidimą eksploatuoti šio modelio orlaivius.
Savo ruožtu Europos aviacijos ir kosmoso milžinė „Airbus“ praėjusį mėnesį gavo užsakymų devyniems orlaiviams. Šiuo metu bendras „Airbus“ orlaivių užsakymų skaičius yra maždaug 7 500.
„Boeing“ generalinis direktorius Davidas Calhounas, kalbėdamas transliuotojo NBC programoje „Today“, pareiškė, kad gali prireikti trejų metų, kol aviacijos pramonė atsigaus po koronaviruso sukeltos po krizės.
„Manau, kad prireiks trejų metų, kol oro transporto poreikis grįš į 2019 metų lygį, ir galbūt dar dvejų metų, kad pradėtume atkurti augimo tempus, kuriuos demonstravome anksčiau“, – teigė jis.
Pasak D.Calhouno, kai kurios didžiosios JAV oro bendrovės bus priverstos nutraukti veiklą pasibaigus valstybinei darbo užmokesčio rėmimo programai rugsėjį. Jo nuomone, rugsėjo mėnesį oro kelionių apimtys bus 25 proc. mažesnės nei prieš krizę, o metų pabaigoje ši rodiklis gali pasiekti 50 procentų.