„Boeing“ vis dar tikisi gauti leidimą eksploatuoti orlaivius „737 MAX“ dar šiais metais

JAV aviacijos milžinė „Boeing“ pranešė apie smarkų trečiojo ketvirčio pajamų sumažėjimą dėl orlaivių „737 MAX“ eksploatavimo draudimo, tačiau pareiškė, kad vis dar tikisi gauti reguliavimo institucijų leidimą grąžinti orlaivius į rinką dar šiais metais.
„Boeing 737 MAX“
„Boeing 737 MAX“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Aviacijos milžinė, kurią krizė ištiko po dviejų orlaivių MAX avarijų, per kurias žuvo 346 žmonės, teigė „daranti prielaidą, kad orlaivių „737 MAX“ grąžinimo į eksploatavimą teisinis patvirtinimas prasidės 2019 metų ketvirtą ketvirtį“.

Įvedus minėtą draudimą, sustojo populiariausio bendrovės orlaivio, kuris taip pat yra pagrindinis įmonės pajamų šaltinis, pristatymai. Bendrovė teigė, kad dėl pristatymų vėlavimų ji patyrė 900 mln. JAV dolerių papildomų išlaidų, o bendra išlaidų suma padidėjo iki 9,3 mlrd. JAV dolerių.

Grynosios pajamos siekė 1,2 mlrd. JAV dolerių ir buvo 50,6 proc. mažesnės.

Pajamos sumažėjo 20,5 proc. iki 20 mlrd. JAV dolerių.

Nuo oro linijų bendrovės „Ethiopian Airlines“ orlaivio katastrofos kovo mėnesį, „Boeing“ patyrė didelį spaudimą.

„Mūsų svarbiausias prioritetas išlieka saugus „737 MAX“ grąžinimas į eksploatavimą. Mes nuolat darome pažangą šia linkme“, – pareiškė bendrovės generalinis direktorius Dennisas Muilenburgas.

„Boeing“ taip pat pranešė, kad dėl pasaulinės prekybos neapibrėžtumo sumažins orlaivio „787 Dreamliner“ gamybą nuo 14 lėktuvų per mėnesį šiuo metu iki 12 lėktuvų gamybos per mėnesį nuo 2020-ųjų pabaigos.

„Boeing“ akcijos priešprekybinės sesijos metu pabrango 0,9 proc. iki 340,03 JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis