Briuselyje įstrigę „Air Lituanica“ keleiviai jaučiasi palikti likimo valiai

Briuselio oro uoste išskristi į Vilnių su veiklą stabdančios bendrovės „Air Lituanica“ lėktuvu turėję keleiviai LRT radijui teigia, kad jiems nesuteikiama pakankamai informacijos dėl nevykdomų skrydžių, o klientų aptarnavimo centro telefonas nebeveika.
„Air Lituanica“ pristatė skrydžius į Berlyną
„Air Lituanica“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Žmonės taip pat sako, kad jiems siūlomi nepatogūs jungiamieji skrydžiai per Rygą. Šiuo metu „Air Lituanicos“ keleiviais rūpinasi kompanija „Air Baltic“.

Lietuvos oro bendrovės atstovė LRT radijui sako, kad keleiviais rūpinamasi, tačiau informacija telefonu praktiškai neteikiama dėl apkrautos linijos. Pasak Sandros Meškauskaitės, norintieji susigrąžinti pinigus už bilietus, turi pildyti pinigų grąžinimo formą „Air Lituanicos“ puslapyje.

Penktadienį bendrovė pranešė stabdanti veiklą dėl finansinių sunkumų. Kiek anksčiau paskelbta, kad žmonės, įsigiję „Air Lituanicos“ bilietus skrydžiams iki gegužės 29 dienos, bus skraidinami Latvijos kompanijos „Air Baltic“. Kitiems nuostolius turėtų atlyginti „Air Lituanica“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis