Klaipėdos jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktorė Roma Mušeckienė rangovus dažniau kritikuoja nei giria, išskyrus „Hidrostatybą“, kuri su partneriu „Lemminkainen“ ypač sparčiai tiesia į jūrų perkėlos terminalą vedančią Kairių gatvę. Pagal 33,8 mln. litų vertės sutartį darbai turi būti baigti 2014 metų kovą, bet iš tempo matyti, anot jos, kad didžioji gatvės dalis bus pripažinta tinkama naudoti dar šiemet.
Vienu sudėtingiausių uosto ruožų netikėtai tapo laivų krovos bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ pakrantė – iš pradžių dėl to, kad vokiečių bendrovei „Jozef Mobius“ su įmone „Lokys“, šiuo metu jau bankrutavusia, bestatant 82-89 krantines pasikeitė įmonės akcininkai ir krantinių paskirtis. Ilgai ginčytasi, kas ir kieno lėšomis projektą pakeis.
Kai konkursą naujam ruožui, 90-96 krantinėms, laimėjo įmonių „Klaipėdos hidrotechnika“ ir „Josef Mobius“ jungtinė grupė, tikėtasi daug sklandesnės darbų eigos. Konteinerius planuojantys perkrauti „Klaipėdos Smeltės“ akcininkai, tarptautinė kompanija TIL, suplanavo 100 mln. litų investicijas kranams ir kitokiai įrangai. Tačiau šį verslo planą sužlugdė rangovų ir Klaipėdos jūrų uosto direkcijos nesutarimai. Kranai atgabenti, tačiau krantinės nepastatytos iki šiol.