Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse

Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“. Šį kraną eksploatuos bendrovė Malkų įlankoje.
Klaipėdos uosto Malkų įlankoje įtaisytas hidraulinis kranas – didžiausias Baltijos šalyse.
Klaipėdos uosto Malkų įlankoje įtaisytas hidraulinis kranas – didžiausias Baltijos šalyse. / Andriaus Pelakausko nuotr.

„Teko išpjauti krantinėje esančias betonines ratų atmušas, kad kranas galėtų išvažiuoti ant krantinės. Iškrovimo procedūra praėjo ganėtinai sklandžiai ir be didelių sunkumų. Tai buvo sunkiausia ir didžiausia savo gabaritais technika „Alwark“ istorijoje, kurią teko pristatyti klientui“, – pasakojo Klaipėdos atstovybės atstovas Mantas Lalas.

„Alwark“ pristatytas „Mantsinen 300“ kranas išsiskiria techninėmis savybėmis – leistų per valandą pakelti 900 lengvųjų automobilių, 40 metrų krovinio kėlimo aukštis yra lygus 16 aukštų gyvenamajam namui, o galimybė krovinį perkelti yra net už 38 metrų.

Andriaus Pelakausko nuotr./Hidraulinis kranas atgabentas į krovos kompaniją Malkų įlankoje.
Andriaus Pelakausko nuotr./Hidraulinis kranas atgabentas į krovos kompaniją Malkų įlankoje.

„Mantsinen 300“ įsigijo Klaipėdos terminalo grupei priklausanti jūrinės krovos bendrovė Malkų įlankos terminalas. Ši investicija turėtų padidinti iki 2,5 mln. tonų metines terminalo krovos pajėgumus, taip pat du kartus padidins grūdų krovos pajėgumus.

„Išplėtę pajėgumus galime krauti įvairesnius krovinius, tai išplečia mūsų paslaugų spektrą ir didina konkurencingumą. Su naujuoju kranu dirbsime greičiau ir galėsime aptarnauti didesnius laivus“, – teigė Malkų įlankos direktorius Julius Kiršis.

Hidraulinis kranas yra vienas didžiausių pasaulyje gaminamų tokio tipo kranų, kuris geba iškrauti net „Panamax“ dydžio laivus. Tai didžiausias modelis, kurį gamina Suomijos gamykla. M. Lalo teigimu, toks kranas gali krauti įvairius birius krovinius, kaip pvz. metalo laužą, žemės ūkio produktus, skaldą ir pan. Taip pat galima krauti jūrinius konteinerius, didmaišius, ilgus negabaritinius krovinius, kurių svoris neviršija 50 tonų.

Andriaus Pelakausko nuotr./Klaipėdos uosto Malkų įlankoje įtaisytas hidraulinis kranas – didžiausias Baltijos šalyse.
Andriaus Pelakausko nuotr./Klaipėdos uosto Malkų įlankoje įtaisytas hidraulinis kranas – didžiausias Baltijos šalyse.

„Šis kranas neabejotinai padidins kliento krovos galimybes ir suteiks pranašumo konkurencinėje aplinkoje. Klientas dėl krano universalumo galės praplėsti krovos paslaugų spektrą. Ne ką mažiau svarbus momentas – šis elektrinis kranas yra ekonomiškesnis lyginant su dyzeliniais varikliais varomais. Jo techninis aptarnavimas yra gerokai pigesnis ir visiškai draugiškas aplinkai dėl nulinės CO emisijos“, – teigia „Alwark“ Klaipėdos atstovybės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis