Paskutinioji vieno iš šio modelio orlaivių skrydžius sustabdė Australijos nacionalinė oro vežėja „Qantas“. Bendrovė pareiškė, jog skubiai patikrins likusius turimus 32 „Boeing 737NG“ orlaivius, bet patikino, jog keleiviams nėra ko baimintis.
Spalio pradžioje Seulo institucijų nurodymu Pietų Korėjoje buvo nutupdyti devyni orlaiviai „Boeing 737NG“, įskaitant penkis lėktuvus, kuriuos eksploatavo oro bendrovė „Korean Air“.
„Boeing“ anksčiau pranešė apie problemą su šio modelio šakutine jungtimi tarp fiuzeliažo ir sparno konstrukcijos – vadinamąja „agurkėlių šakute“.
Tai JAV institucijas paskatino šio mėnesio pradžioje liepti nedelsiant patikrinti visus šio modelio orlaivius, kurie buvo intensyviai eksploatuojami.
„Boeing“ atstovė spaudai naujienų agentūrai AFP Sidnėjuje pareiškė, jog iš 1 tūkst. orlaivių, įtrūkimų buvo aptikta mažiau nei 5 proc. lėktuvų ir visi jie buvo nutupdyti remontui.
Konkretaus orlaivių skaičiaus ji nenurodė, tačiau 5 proc. iš 1 tūkst. patikrintų orlaivių reiškia 50 lėktuvų.
Ir „Boeing“, ir „Qantas“ pabrėžė, jog keleiviai gali jaustis saugūs.
„Niekada neleistume naudoti orlaivio, jeigu jis nebūtų visiškai saugus“, – pareiškė „Qantas“ atstovas Chrisas Snookas.
Tačiau aptikti įtrūkimai pakurstė baimes, jog „Boeing 737NG“ problemos mastas gali būti kur kas didesnis.
JAV federalinė aviacijos administracija iš pradžių liepė nedelsiant patikrinti tuos orlaivius „Boeing 737NG“, kuriais buvo atlikta po daugiau kaip 30 tūkst. skrydžių.
Tačiau „Qantas“ pareiškė, jog įtrūkimų aptiko orlaivyje, kuriuo buvo atlikta mažiau nei 27 tūkst. skrydžių.
„Boeing 737NG“ yra modelio „Boeing 737 MAX“ pirmtakas. Po dviejų mirtinų katastrofų Indonezijoje ir Etiopijoje pastarojo modelio orlaivių skrydžiai nuo kovo vidurio yra sustabdyti visame pasaulyje.