Dėl paslėptų mokesčių skrydis į Malmę pabrango dvigubai

Remiantis Europos Sąjungos taisyklėmis, keleivis, pirkdamas bilietą, iš karto turi matyti visą bilieto kainą. Kitaip tariant, aviakompanijos ar tarpininkas negali tam tikrų mokesčių pridėti tik pirkimo pabaigoje. Vis dėlto pasitaiko atvejų, kai mokesčiai pradžioje nėra rodomi, ir todėl bilieto kaina smarkiai išauga.
Kelionė lėktuvu
Kelionė lėktuvu / 123rf.com
Temos: 2 Malmė Ryanair

15min skaitytojas išsirinko skrydį iš Vilniaus į Malmę su kompanija „Wizzair“ portale www.skrydziai.lt. Kaina – 9 eurai. Tačiau vėliau pasirodė, kad tai nėra galutinė bilieto kaina. Kai skaitytojas buvo nukreiptas į puslapį, kur turėjo pasirinkti banką, per kurį susimokės už kelionę, pasirodė, kad 9 eurai yra tik skrydžio kaina.

Papildomai nurodytas dar aviakompanijos aptarnavimo mokestis (4,36 euro) ir oro uosto mokesčiai (9,46 euro). Taigi galutinė skrydžio į Malmę kaina – 18,83 euro. Taigi dvigubai brangiau nei skrydziai.lt nurodė iš pradžių.

Remiantis Europos Sąjungos taisyklėmis, prekeiviai bilietais iš karto privalo nurodyti galutinę mokėtiną sumą. Į ją privalo būti įtraukta oro susisiekimo kaina, oro uosto mokesčiai, kitos privalomos rinkliavos ir įmokos, susijusios su saugumu, degalais ar pan.

15min skaitytojas bilietą į Malmę bandė įsigyti rugsėjo mėnesį. Dabar, panašu, problema yra išspręsta – galutinę skrydžio kainą tinklalapis rodo jau iš karto, jokių papildomų mokesčių neprideda.

Civilinės aviacijos administracija (CAA) 15min informavo, kad portalą valdančiai bendrovei „Skrydžiai“ už taisyklių pažeidimą skyrė baudą, be to, liepė trūkumus ištaisyti.

„CAA yra skyrusi baudą UAB „Skrydžiai LT“ direktoriui už (...) nustatytų reikalavimų pažeidimą ir paprašiusi ištaisyti nustatytus trūkumus. UAB „Skrydžiai LT“ pateikė mums peržiūrėti ir įvertinti bandomąją bilietų pardavimo interneto versiją, kuri, planuojama, artimiausiu metu pakeis dabartinę versiją“, – portalui sakė Virginija Žegunytė, Civilinės aviacijos administracijos Oro transporto skyriaus vedėja.

Bendrovės „Skrydžiai LT“ vadovas Saulius Gelusevičius sakė, kad skuba pataisyti trūkumus: „Šiandien yra paskutiniai šitos sistemos atnaujinimai, tikrai mūsų tikslas nėra klaidinti keleivius, ieškom geriausio sprendimo.“

Tiesa, bendrovės Verslo klientų skyriaus vadovė Eglė Lenkovičienė 15min raštu tikino, kad „klientai nuo pat pirmo žingsnio mato pilną ir galutinę kainą“. O paklausta, kada ir kodėl nematė, sakė: „Negaliu atsakyti į šį klausimą, nes dauguma mūsų klientų vis tik matė, o kas nematė ir kodėl, jau aiškinkitės su tuo, kas šių klausimų uždavimą jums pasufleravo.“

Skrydžiai.lt taip pat valdo tinklalapius www.ryanair-skrydis.lt, „wizzair-skrydis.lt, kurie savo spalvomis labai primena minėtų aviakompanijų svetaines, tačiau nieko bendro su jomis neturi.

„Ryanair“ 15min informavo, kad jokių komercinių susitarimų su bendrove nėra pasirašiusi ir šiuo metu aiškinasi situaciją. Be to, įmonės teigimu, Europoje egzistuoja daug tinklalapių, kurie yra problemiški, ir ragina keleivius per juos paslaugų nepirkti.

„Ryanair“ įsitraukė į daug įvairių bylų Europoje, kad padėtų išvengti savo klientams papildomų mokesčių, kurių prašo neautorizuoti tinklalapiai. (…) Tokio pobūdžio tinklalapiai ir toliau kelia problemas keleiviams, nes jų paslaugos yra neadekvačios“, – laiške 15min rašė bendrovės atstovai ir rekomendavo bilietus pirkti tiesiogiai jų svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis