Balandžio 12 d. Klaipėdos savivaldybė pasirašė įsakymą nuo gegužės iki spalio pabaigos darbo dienomis du kartus pakelti Pilies tiltą – nuo 6.20 iki 7 val. ir nuo 21 iki 21.40 val. Savaitgaliais tiltas keliamas 8 val. ir nuo 22.30 iki 23.10 val.
Tačiau iki šiol nėra jokių apie tilto pakėlimą įspėjančių ženklų. Baiminamasi, jog kai kurie vairuotojai dėl informacijos stokos pradės reikšti nepasitenkinimą. Panašu, jog apie tilto pakėlimą pakankamai informacijos negauna ne tik vairuotojai, bet ir miesto valdžios atstovai. Dėl to Saugaus eismo komisijos posėdyje užvirė diskusija.
„Suprantu, kad administracijos direktorius pasirašė įsakymą ir yra jo autorius. Bet būtų buvę gerai, kad transporto schema uždarymo metu būtų svarstyta prieš priimant įsakymą. Koks poreikis? Užsidarome Mokyklos gatvę, keliame tiltą, kai niekas neplaukia... Ką žmonės galvos? Siūlyčiau nešvaistyti pinigų ženklams“, – posėdyje siūlė miesto vicemeras Artūras Šulcas.
Pasak Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, tiltas ir buvo pastatytas tam, jog būtų kilnojamas. Jis neabejoja, kad visas procesas įsivažiuos ir vasarą Danės upėje atsiras jachtos.
Tačiau kitos nuomonės laikėsi miesto mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė, kuri, žerdama kritiką, L.Dūdai pasiūlė daugiau dėmesio skirti Biržos tiltui.
„Jeigu būtų aišku, koks eismas, kokia būtinybė, tada išsprendi visus klausimus. O jeigu dabar tiltas bus kilnojamas ir niekas neplauks? Tai kam to reikia? Vienas veiksmas atliekamas neįvertinant kitų veiksmų“, – sakė J.Simonavičiūtė.
Po diskusijos Saugaus eismo komisija nusprendė, kad prie Pilies tilto turi būti įrengti du informaciniai ženklai. Iki spalio pabaigos Pilies tiltas turėtų būti pakeltas 357 kartus.
Kilnojant tiltą siekiama pritraukti burlaivių ir jachtų, kad jie, stovėdami atkarpoje nuo Biržos iki Pilies tilto, puoštų miestą bei būtų atrakcija praeiviams. Esą tam reikalinga infrastruktūra yra – laivai gali naudotis elektros įvadais, knechtais ir kt.