Pasak jos atstovės Ritos Voronkovos, iš viso šiame būsimo geležinkelio ruože yra 123 visuomenės poreikiams paimtini nekilnojamojo turto objektai, įskaitant šešis individualius namus ir kelis pastatas, kuriuos vykdama ūkinė veikla. Kompensacijų didžius kiekvienam šių NT objektų savininkui nustatys vyriausybė, vadovaudamasi ekspertų išvadomis.
Latvijoje „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą trukdančių NT objektų nustatymas pradėtas 2017 metais, iš viso jų nustatyta 1623, iš jų 1179 yra privatūs, 444 – valstybiniai.
„Rail Baltica“ – svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Geležinkelis nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.
Projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos narės: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija ir netiesiogiai – Suomija. Projekto įgyvendinimas atidžiai prižiūrimas Europos Komisijos, taip pat Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinės valdžios institucijų.