Šiuo metu Palemone įrengiama laikina stotis, tvarkoma infrastruktūra. Tarp Palemono ir Kauno kursuos 12 autobusų, o jų tvarkaraščiai priderinti prie traukinių, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
Kiek įmonei kainuos ši paslauga, bendrovė neatskleidžia.
„Dar nežinome, nes pirkimas dar nepradėtas, tai kai pasirašysime sutartį su tiekėju, tada ir bus aiški suma“, – BNS informavo „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento projektų vadovė Novilė Valančė.
Anot bendrovės, su Kauno savivaldybe derinami ir viešojo transporto tvarkaraščiai.
Vasarį Kaune jau pradėti parengiamieji darbai, o pagrindiniai darbai prasidės vasarą – apie 15 kilometrų geležinkelio už 54,762 mln. eurų iki 2021 metų pabaigos rekonstruos „Hidrostatybos“, „Autokaustos“ ir „Leonhard Weiss RTE“ konsorciumas.
Taip pat numatyta pastatyti du automobilių tunelius, viaduką, triukšmą slopinančias sienutes, tvoras, atlikti kitus darbus.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.