„Vakar važiavau iš Minsko į Vilnių, iš tikrųjų eilės didžiulės, – kalbėjo A.Kondrusevičius. – Negaliu pasakyti, kad gerai dirba Lietuvos pusė, nes eilės susidariusios niekam nepriklausančioje žemėje į Lietuvos pusę, o į Baltarusijos pusę yra laisva. Bet tokia pati situacija yra ir punkte vykstant iš Lietuvos.“
Bijau pagalvoti, kas bus lapkričio pabaigoje – gruodį, kai pradės snigti, – sakė A.Kondrusevičius.
Pasak LINAVOS vadovo, eilės rudenį paprastai būna didesnės, nes yra padidėję vilkikų srautai.
„Bijau pagalvoti, kas bus lapkričio pabaigoje – gruodį, kai pradės snigti. Bus kaip pernai, jei ne baisiau“, – pridūrė A.Kondrusevičius.
LINAVOS vadovas jau spalio pradžioje buvo išsakęs nuomonę, kad Medininkų patikros punkte prastai dirba lietuviai. Skelbta, kad vilkikų eilės tuomet buvo gerokai didesnės nei pasienyje su Kaliningradu.
Muitinės departamento Ryšių su visuomene skyriaus viršininkė Henrika Rukšėnienė aiškino, kad eilės pasienyje susidarė dėl gedimo Baltarusijos patikros punkte, o Lietuvos pasieniečiai beveik įvykdė reikiamas normas.
„Susitarta, kad į vieną pusę pasienyje su Baltarusija per parą praleidžiama 600 mašinų, o mūsiškiai praleido 564 – beveik tiek, kiek gali. Svarbiausia eilių priežastis, kad baltarusių postas dėl informacinių sistemų gedimo pusę paros nedirbo. Eilės tirpsta, bet ne taip greitai, kaip norėtųsi“, – kalbėjo H.Rukšėnienė.
Pasak jos, Lietuvos patikros punkte vilkikų patikra taip pat ilgiau užtrunka dėl dezinfekcijos ir kelio remonto, tačiau tai nedaro didelės įtakos vilkikų eilėms.