„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Dėl sunkumų įsigyjant katamaraną, kelionės Klaipėda–Nida teks palaukti

Didelio turistų susidomėjimo sulaukusį kelionės į Nidą katamaranu būdą 2014 metais pasiūliusi „Smiltynės perkėla“ susidūrė su sunkumais perkant naują laivą. Dėl išaugusio keleivių srauto nusprendus įsigyti didesnį ir patogesnį katamaraną, rudenį paskelbtą jo pirkimo konkursą teks kartoti iš naujo. Tačiau ir toliau bus dedamos visos pastangos, kad maršrutas būtų atnaujintas.
Iš Klaipėdos į Nidą plaukiantis laivas
Iš Klaipėdos į Nidą plukdęs laivas. / Vaido Mikaičio nuotr.

Tarptautinis konkursas naujam laivui statyti buvo paskelbtas šį rugsėjį, o pagrindinė iškelta sąlyga būsimiems tiekėjams – katamaranas turi būti pagamintas ir pristatytas iki naujo sezono pradžios, t.y. per 7 mėnesius. Toks sprendimas priimtas siekiant turistinį maršrutą atnaujinti kuo greičiau – dar iki 2019-ųjų sezono pradžios. Vis dėlto konkurso vykdymo metu paaiškėjo, jog nebuvo sulaukta pasiūlymo, kuris neviršytų įmonės suplanuotos sumos naujam laivui statyti.

„Stengėmės kiek įmanoma skubinti visas reikalingas procedūras, kad naują sezoną pasitiktume jau turėdami modernų ir erdvų katamaraną – nuolat sulaukiame apie jį klausimų, tad puikiai žinome, kaip šio maršruto laukia mūsų klientai. Deja, paaiškėjo, kad kaina – per didelė, tad konkursą teks kartoti“, – susiklosčiusią situaciją aiškino „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

Ieškoma geriausio sprendimo

Tačiau šis maršrutas ir toliau išlieka įmonės prioritetiniu tikslu. Šiuo metu intensyviai analizuojama situacija, peržiūrimos techninės specifikacijos ir planuojama vėl skelbti konkursą naujam laivui įsigyti. Vis dėlto, kaip rodo praktika, viešųjų pirkimų procedūros užtrunka, reikės parengti naujas pirkimo sąlygas, skirti laiką pasiūlymų pateikimui ir, žinoma, ilgiausiai užtruks naujo laivo statyba. Įmonė tikisi, jog dar kitų metų pabaigoje laivas bus pagamintas ir kitą sezoną pavyks atnaujinti maršrutą.

„Smiltynės perkėla“ yra pradininkė maršruto Klaipėda–Juodkrantė–Nida, todėl tęsti jį vienas iš įmonės strateginių tikslų ir tą norima daryti kuo kokybiškiau.

Senasis katamaranas „Smiltynė“, pagamintas prieš beveik du dešimtmečius, jau neatitiko nei klientų, nei įmonės lūkesčių. Atsižvelgus į klientų srautus ir maršruto populiarumą, norima į laivą talpinti kuo daugiau keleivių – nuo 230 iki 250 ir ne mažiau 60 dviračių, kad jis būtų dviejų denių, pritaikytas neįgaliesiems, kitaip tariant naujesnis, modernesnis ir komfortiškesnis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs