Taip pat JAV vežėja rezervavo teises įsigyti dar 25 papildomus šio modelio orlaivius ateityje.
„Atsižvelgdami į tai, kad mūsų klientai yra pasirengę susigrąžinti kelionių džiaugsmą, šis susitarimas paskatins „Delta“ augimą, tuo pačiu įgyvendinant planuojamą senesnių siauro korpuso lėktuvų atsisakymą“, – sakoma „Delta“ vyriausiojo viceprezidento Mahendros Nairo pranešime.
M.Nairas pridūrė, kad orlaivių parko papildymas „leis sumažinti anglies dioksido pėdsaką, padidinti efektyvumą ir pagerinti klientų patirtį“
Nauji lėktuvai bus pristatyti 2022 metų pirmoje pusėje.
„Delta“ taip pat teigė, kad iki kitų metų antrosios pusės bus pristatyti du A350–900 ir vienas A330–900neo orlaivis – anksčiau nei planuota iš pradžių.
Savo ruožtu „Airbus“ vyriausiasis komercijos direktorius Christianas Schereris pareiškė: „Praėjusiais metais kilusius iššūkius įveikėme kartu su savo klientais, ir džiugu, kad galime žengti pramonės atsigavimo link kartu su ilgamete savo partnere „Delta“.
Viso pasaulio oro linijų bendrovės smarkiai nukentėjo nuo COVID-19 sukeltos krizės, tačiau Jungtinėse Valstijose įsibėgėjus vakcinavimo kampanijai, vežėjos paskelbė apie planus susigrąžinti darbuotojus ir atnaujinti sustabdytus maršrutus.
Praėjusią savaitę „Delta“ pranešė apie ketvirčio nuostolius, tačiau pareiškė besitikinti vėl skaičiuoti pelną jau šiais metais, sparčiai didėjant kelionių paklausai.