DFDS keltai nuo 2001 metų plaukiojo šiuo istoriniu geležinkelio keltų maršrutu tarp Zasnico (Mukrano) Vokietijoje ir Klaipėdos Lietuvoje. Daugelį metų šia linija keltais buvo sėkmingai gabenami geležinkelio vagonai, sunkvežimiai, lengvieji automobiliai ir keleiviai. Geležinkelio vagonų gabenimas buvo ašine paslaugų dalimi, ją palaikė Lietuvos ir Vokietijos nacionalinės geležinkelių bendrovės.
Tačiau, metams bėgant, geležinkelių vagonų gabenimo paklausa pastoviai mažėjo, o šią vasarą vienintelis linijoje likęs didelis geležinkelio klientas informavo apie savo krovinių gabenimo sutarčių su kompanija nutraukimą. „Mes sunkiai dirbome, kad rastume naujų klientų ir padidintume gabenimo apimtis bei pagerintume rezultatus, deja, mūsų pastangos nedavė vaisių. Tai reiškia, kad linijos rezultatai toliau blogės, o atsižvelgdami į naują sieros kiekio kure reglamentavimą, kuriuo nuo 2015 m. sausio 1 d. nustatomas mažo sieringumo jūrinio kuro naudojimas, netikime, kad ateityje sugebėtume liniją padaryti pelninga. Todėl, labai apgailestaudami, turėjome priimti sprendimą uždaryti maršrutą nuo šių metų rugsėjo pabaigos.“ – sako DFDS Seaways viceprezidentas Andersas Refsgaardas.
Visiems keleiviams ir krovinių vežėjams bus pasiūlyta patraukli alternatyva – mūsų linija Klaipėda – Kylis. DFDS personalas Kylyje ir Klaipėdoje yra pasiruošęs atsakyti į visus klientų klausimus ir padėti nukreipti pervežimus į šį maršrutą.
„Šiuo metu planuojame keltą panaudoti vienoje iš kitų savo linijų Baltijos jūroje, ir tokiu būdu tikimės kiek įmanoma labiau minimizuoti jūrininkų darbo vietų mažėjimą. Manome, kad per porą artimiausių savaičių galėsime jus išsamiau apie tai informuoti.“ – sako Andersas Refsgaardas.
Linijos uždarymas neturės įtakos kranto personalo užimtumui nei Lietuvoje, nei Vokietijoje.
DFDS liks dirbti Zasnico uoste, eksploatuodama Vokietiją ir Rusiją jungiantį maršrutą. Be to, DFDS ir toliau iš Zasnico į Kopenhagą gabens betono elementus Kopenhagos metro statybai.