Transporto departamento teigimu, schemos atsisakyta atnaujinus įprastą prekybos tarp Didžiosios Britanijos ir Europos žemyno procesą.
Pasak departamento pranešimo, „į pasienį atvykstančių vežėjų pasirengimas“ leido atsisakyti schemos, o krovinių pervežimo apimtys „atitinka įprastus lygius“.
Po Didžiosios Britanijos skyrybų su Europos Sąjunga šių metų pradžioje sunkvežimių vairuotojai privalėjo gauti leidimus įvažiuoti į Kento grafystę, kurioje yra keli Lamanšo sąsiaurio uostai, įskaitant ir judriausią Doverio uostą.
Leidimai įvažiuoti į Kento grafystę, pavadinti „Kermits“, buvo skirti įrodyti, kad muitinės patikrinimai buvo atlikti iš anksto.
JK Transporto departamentas antradienį pridūrė, kad šeštadienį bus pašalintas kilnojamasis užtvaras, taip palengvinanti eismą greitkelyje M20, jungiančiame Kento grafystę su pakrante.
Didžioji Britanija atskyrė nuo ES bendrosios rinkos ir muitų sąjungos sausio 1 einą, paskutinę minutę pasiekus prekybos susitarimą su bloku.
Praėjusią savaitę paskelbti oficialūs duomenys parodė, kad JK eksportas į ES vasarį smarkiai atsigavo.
Visgi augimas nekompensavo sausio mėnesio dėl „Brexito“ užfiksuoto rekordinio nuosmukio.
Į ES eksportuotų Didžiosios Britanijos prekių vertė vasarį, palyginti su ankstesniu mėnesiu, šoktelėjo 46,6 proc., arba 3,7 mlrd. svarų (4,3 mlrd. eurų).
Sausį šalies eksportas į ES smuko rekordiniais 42 proc. arba 5,7 mlrd. svarų.