01 13

Didžiulio oro uosto tarp Kauno ir Vilniaus vizijai padėtas galutinis taškas – iš Kaišiadorių lėktuvai nekils

Prieš kelerius metus valstybės lygiu pradėta svarstyti galimybė Lietuvai turėti naują didžiulį oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno. Ši idėja atvėso per pandemiją, o pirmadienį pristatyti 250 mln. eurų investicijų į esamus oro uostus planai net 30 metų į priekį šioje istorijoje padėjo galutinį konkretų tašką. Anksčiau 1800 ha teritoriją potencialiam projektui anksčiau rezervavusi Kaišiadorių savivaldybė 15min nurodė, kad ji valdžios planuose nebefigūruoja jau kuris laikas, o sklypų savininkai gali būti ramūs.
Lėktuvas
Lėktuvas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

2017 m. pradėtą judinti idėją apie naują didžiulį oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno pirmiausia nuslopino pandemija, kai keliautojų srautas krito kelis kartus.

Per tą laiką rinkimus laimėjusios partijos suformavo naują Vyriausybę, kurios programoje tokio strateginio objekto nebeliko, o 2022 m. pavasarį paskelbti aviacijos plėtros gairės iki 2030 m. apie tokias statybas taip pat neužsiminė.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Marius Skuodis
Lukas Balandis / BNS nuotr./Marius Skuodis

Šią savaitę pristatyti konkrečių investicijų į Vilniaus (į plėtrą investuos 180 mln. eurų), Kauno (50 mln. eurų) ir Palangos oro uostus (20 mln. eurų) planai net iki 2053 metų centrinėje Lietuvos dalyje esančio oro uosto viziją galutinai ir ilgam padėjo į stalčių – jeigu ne į šiukšliadėžę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis