„Kai kurie miestai ir rajonų centrai liks be autobusų stočių, nes jų valdytojai yra savivaldybių kontroliuojami autobusų parkai. Tūkstančiai žmonių liks be darbo, turtas bus išparduotas. Nuostolius, įskaitant išankstinį paskolų grąžinimą, išeitinių kompensacijų mokėjimą, troleibusų infrastruktūros išmontavimą, praradimus dėl nurašyto turto ir kitus turės prisiimti miestai“, – sako E.Mikėnas.
Kauno miesto savivaldybės valdomos bendrovės „Kauno autobusai“ vadovas Mindaugas Grigelis sako, kad 80 proc. Lietuvos miestų savivaldybių turi savo autobusų parkus socialinei paslaugai teikti ir jeigu įsigaliotų vidaus sandorių draudimas, šios įmonės būtų priverstos stoti į atvirą konkurencinę kovą su privačiu verslu ir ją veikiausiai pralaimėtų.