Kaip BNS sakė komiteto pirmininkas Kazys Starkevičius, kol kas tiek Europoje, tiek Lietuvoje nėra vieningo elektromobilių įkrovimo tinklo – skirtingas stotelių galingumas, įkrovimo greitis, kai kur reikia turėti nuosavą laidą, kiekvieno tiekėjo stotelėse būtina naudoti jo sukurtą programėlę.
„Visose stotelėse, kurios yra ir Lietuvoje, ir Europoje, taikomos skirtingos pakrovimo sistemos, skirtingi net laidai, atsiskaitymas irgi skirtingas. Mūsų tikslas, kad Susisiekimo ministerija sukurtų strategiją, gal iki birželio 1-osios pateiktų, kad būtų aiškus atsiskaitymas, vienodi laidai, nesvarbu, kad skirtingos įmonės turės tas pakrovimo vietas, taip bus konkurencijos daugiau“, – BNS teigė komiteto vadovas.
„Norėtume, kad Lietuva būtų lyderė įdiegiant vieningą pakrovimo stotelių tinklą“, – pridūrė K. Starkevičius.
Jis siūlo sukurti viešųjų stotelių įrengimo ir paslaugų taisykles nustatant jų techninius parametrus: leisti atsiskaityti ir per programėlę, ir banko kortele, ir grynaisiais, viena programėlė veiktų visoje Lietuvoje, vairuotojai galėtų naudotis savo elektros tiekėjo elektra už stotelės operatoriaus nustatytą kainą.
Komiteto pirmininko duomenimis, iki šių metų pradžios Lietuvoje buvo įrengta daugiau nei 1 tūkst. elektromobilių stotelių.